۱
۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۰
یک مرورگر اینترنتی

کومودو دراگون به‌روز شد

ایتنا - این مرورگر به رایگان در اختیار کاربران اینترنتی قرار گرفته است.
کومودو دراگون به‌روز شد


مرورگر وب یا مرورگر اینترنت ابزاری است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند با اطلاعات موجود در اینترنت تعامل داشته باشند.

امروزه مرورگرهای بسیار زیادی در اختیار کاربران قرار دارد ولی قدر مسلم برخی از آنها بیش از دیگران این بازار را در کنترل خود گرفته‌اند.

از جمله مرورگرهای معروف می‌توان به اینترنت اکسپلورر (از مایکروسافت)، فایرفاکس (از موزیلا)، سافاری (از اپل)، اپرا (از شرکت اپرا) و کروم (از گوگل) اشاره کرد.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم ، کومودو دراگون (Comodo Dragon) یکی از آن مرورگرهای گمنامی است که شرکت سازنده آن مدعی امنیت بالای آن است.

این مرورگر بر اساس فناوری کرومیوم (Chromium)ساخته شده و ظاهری شبیه گوگل کروم دارد، با این تفاوت که باگ‌ها و نواقص امنیتی کروم در آن حذف شده و لذا از امنیت قابل قبولی برخوردار است.

کومودو گروپ، شرکت سازنده این مرورگر، بر امنیت بالای کومودو دراگون مانور زیادی می‌دهد.

بهبود ویژگی محافظت از حریم شخصی کاربر و متوقف ساختن کوکی‌های ناشناس به منظور فراهم آوردن امنیت بیشتر، از ویژگی‌های این برنامه کاوش در وب محسوب می‌شود.

اخیراً نسخه جدید این مرورگر به شماره ۲۴ منتشر شده است.

علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس http://www.comodo.com/home/browsers-toolbars/browser.php می‌توانند این مرورگر رایگان ۲۲ مگابایتی را دریافت دارند.

کد مطلب: 24964
نام شما
آدرس ايميل شما


سروس
feedback
من خیلی وقته از این مرورگر استفاده میکنم واقعا بهترینه.فقط کافیه یه بار امتحانش کنید.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام