۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۲
رییس اتحاده فناوران تهران:

هیچ شکایتی از گرانفروشی لپ تاپ وجود ندارد

ایتنا - میرمهدی: افزایش قیمت و دوبرابر شدن انواع لپ تاپ باعث شده تا مشتریان تنها در صورت نیاز لپ‌تاپ بخرند!
هیچ شکایتی از گرانفروشی لپ تاپ وجود ندارد


با وجود دو برابر شدن تمامی کالا‌های دیجیتالی از جمله لپ تاپ و قطعات کامپیوتری هیچ گونه شکایتی در کمیسیون شکایات اتحادیه فناوران رایانه تهران مبنی بر گران فروشی صورت نگرفته است.


به گزارش ایتنا "سیدمهدی میرمهدی" رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران در گفت‌وگو با موبنا اظهار داشت‌: همزمان با نوسانات نرخ ارز از چندماه گذشته تاکنون که منجر به دو برابر شدن تمامی کالا‌های موجود در بازار شده تا کنون هیچ گونه شکایتی مبنی بر گرانفروشی در این اتحادیه صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت بیشتر فروشندگان در مجتمع‌ها و مراکز خریدوفروش لپ تاپ و کامپیوتر به صورت رقابتی صورت می‌گیرد،‌ افزود: در مراکز خرید و فروش این کالای ارتباطی و دیجیتالی به هیچ عنوان کالایی با قیمت بالاتر از نرخ واقعی آن به فروش نمی‌رسد چرا که در صورت هرگونه سواستفاده قیمتی فروشندگان با جریمه‌های سنگینی از سوی سازمان بازرسی ونظارت برتوزیع کالا روبرو می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشترین شکایت مربوط به خدمات پس از فروش شرکت‌های گارانتی کننده است، ‌افزود: هر هفته بالغ بر ۱۰ مورد شکایت به این اتحادیه ارجاع می‌شود که بیشترین آمار این شکایت‌ها به خدمات پس از فروش شرکت‌های گارانتی کننده مربوط می‌شود و این در حالی است که تاکنون هیچ گونه شکایتی مبنی بر گرانفروشی از سوی خریداران این کالای ارتباطی و دیجیتالی دیده نشده است.

رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: افزایش قیمت و دوبرابر شدن انواع لپ تاپ باعث شده تا مشتریان تنها در صورت نیاز به خرید این کالای ارتباطی بپردازند و این در حالی است که تا پیش از گرانی‌ها بازار لپ‌تاپ تهران با تقاضای چشمگیری از مشتریان پرجنب و جوش سپری می‌شد.
 
کد مطلب: 24946
نام شما
آدرس ايميل شما


امید
feedback
سلام
وقتی لوازم کامپیوتری بصورت انحصاری دست یه افراد خاصی باشه ، قیمت رو راحت بالا و پایین می کنن ، و ارگان نظارتی هم فقط ازشون فاکتور خرید می خواد تا درصد سودش رو حساب کنه - امام درکل بخوای حساب کنی ، الان دلار پایین اومده اما قیمت لپ تاپ تکون نخورده - کجای این قیمت واقعیه ؟!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام