۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۱
به مناسبت آغاز سیزدهمین سال فعالیت

تخفیف 40 درصدی هاستینگ توسط میزبان

ایتنا - با توجه به اینکه شرکت میزبان دارای دو دیتاسنتر در ایران و کانادا است، امکان میزبانی این پلان در هر یک از این دیتاسنترهای وجود دارد.
تخفیف 40 درصدی هاستینگ توسط میزبان


شرکت میزبان به مناسبت آغاز سال نو میلادی که مصادف با آغاز سیزدهین سال فعالیت این شرکت می‌باشد، تخفیف ۴۰ درصدی را بر روی پرطرفدارترین پلان میزبانی اشتراکی خود لحاظ نموده است. 


به گزاش ایتنا از روابط عمومی میزبان، پلان Developer که از محبوب‌ترین پلان‌های این شرکت می‌باشد، دارای فضای وب ۱۰۰۰ مگابایت و پهنای باند مجاز ماهیانه ۱۰ گیگابایت می‌باشد.
بر روی این پلان که از Windows Server ۲۰۰۸ استفاده می‌کند، امکان تعریف ۲۵ عدد ایمیل با فضای اختصاصی هر یک ۲۵۰ مگابایت وجود دارد.

این پلان امکانات برنامه‌نویسی بالایی دارد و علاوه بر پشتیبانی از ASP، FrontPage، Active Perl ۵ و PHP ۵، امکان برنامه‌نویسی در نسخه‌های مختلف ASP.Net نیز بر روی سرورهای پلان وجود دارد.
همچنین امکان استفاده از بانک‌های اطلاعاتی MS Access، MySQL ۵ و MS SQL Server ۲۰۰۵/۲۰۰۸ بر رروی این پلان تعریف شده است.


با توجه به اینکه شرکت میزبان دارای دو دیتاسنتر در ایران و کانادا است، امکان میزبانی این پلان در هر یک از این دیتاسنترهای وجود دارد. گفتنی است هر دو دیتاسنتر شرکت میزبان پشتیبانی ۲۴ ساعته به زبان فارسی را برای کلیه کاربران این شرکت فراهم می‌نمایند.

امکان دیگر این پلان، سایت‌ساز مجانی است. این سایت‌ساز به کاربران مبتدی تا حرفه‌ای این امکان را می‌دهد تا به راحتی ظرف چند دقیقه وب سایت تخصصی خود را پیاده‌سازی نمایید.

لازم به ذکر است که معماری جدید میزبانی وب سایت‌های شرکت میزبان بر پایه کلاستر هاستینگ می‌باشد که این روش یک راه‌حل مناسب برای بالا بردن Uptime سرورها است.
در این روش میزبانی، سرویس پایگاه داده‌ها، میل سرورها، وب سرورها، DNS سرورها و FTP سرورها از یکدیگر جدا شده‌اند که این امر باعث افزایش سرعت پردازش داده‌ها برروی وب سرور اصلی خواهد شد.

بنابراین گزارش هر یک از کاربران قدیمی برای تمدید سرویس و یا کاربران جدید برای خرید پلان جدید، می‌بایستی هنگام خرید اینترنتی از سایت این شرکت (www.mizban.net) کد ۵۵۴۸۵۴۶۹۲۱۵ را در بخش کد تخفیف وارد نمایند.

گفتنی است که این تخفیف فقط تا ۳۰ دی ماه معتبر است.
 
کد مطلب: 24859
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام