۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۳

مهم‌ترین پیش‌بینی برای شرکت‌های کوچک و متوسط در سال ۲۰۱۳

ایتنا- پیش‌بینی‌ها می‌گویند شرکت‌های کوچک در سال پیش‌رو، بیشتر با سرویس‌های مدیریت IT خود را وفق خواهند داد.
مهم‌ترین پیش‌بینی برای شرکت‌های کوچک و متوسط در سال ۲۰۱۳


سال ۲۰۱۲ با همه خوبی‌ها و بدی‌های خود به پایان رسید و هم‌اکنون زمان آن فرا رسیده است تا مراکز تحقیقاتی و کار‌شناسان از هم‌اکنون پیش‌بینی‌های خود را در مورد سال ۲۰۱۳ میلادی انجام دهند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت itbusinessedge، در یکی از جدید‌ترین این پیش‌بینی‌ها «مارگارت داوسان» (Margaret Dawson) مدیر تولید شرکت حافظه‌های آنلاین Symform نگاهی به وضعیت شرکت‌های کوچک و متوسط (SMB) در سال پیش‌رو کرده است. 

داوسان در گفته‌های خود به نتایج حاصل از مطالعه جدیدی اشاره کرده است که نشان می‌دهد شرکت‌های کوچک و متوسط در سال پیش‌رو تمایل چندانی به سرمایه گذاری مستقیم در بخش امنیت حافظه‌های ذخیره‌سازی اطلاعات، سیستم‌های ذخیره‌سازی اطلاعات و سیستم‌های تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ندارند. 

در مقابل، شرکت‌های کوچک و متوسط قصد دارند توجه بیشتری به سرویس‌های عمومی مبتنی بر فضای پردازش ابری داشته باشند که البته باید اعلام کرد این سرویس‌ها در سال ۲۰۱۲ نیز برای شرکت‌های یاد شده محبوبیت داشته‌اند. 

در این میان باید توجه داشت که سرویس‌های یاد شده می‌توانند امنیت اطلاعات سازمان‌ها را به خطر اندازند. 

داوسان همچنین پیش‌بینی کرده است که شرکت‌های کوچک و متوسط در سال پیش‌رو، روی بازتری به سرویس‌های مدیریت IT نشان خواهند داد و ابزار‌ها و نرم‌افزارهای مدیریتی بیشتری در اختیار خواهند گرفت.
کد مطلب: 24798
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام