۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۸

رفع فیلتر یوتیوب در پاکستان

ایتنا- البته رفع فیلتر یوتیوب در پاکستان، فقط شامل محتوای مورد تایید این دولت خواهد بود و محتوای کفرآمیز و پورنوگرافی فیلتر خواهند شد.
رفع فیلتر یوتیوب در پاکستان


دولت پاکستان فیلتر وب‌سایت اشتراک‌گذاری فیلم یوتیوب را برمی‌دارد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، وزیر کشور پاکستان از احتمال رفع فیلتر یوتیوب در این کشور خبر داد و گفت که این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که تدابیری برای فیلتر کردن محتواهای کفرآمیز و پورنوگرافی در این وب‌سایت اتخاذ شده است.

بحث رفع فیلتر از یوتیوب در پاکستان در حالی مطرح می‌شود که راجا پرویز اشرف، نخست وزیر پاکستان در ماه سپتامبر دستور داده بود تا سایت یوتیوب فیلتر شود و این اقدام پس از آن صورت گرفته بود که این سایت آمریکایی از درخواست دولت پاکستان مبنی بر حذف محتواهای ضد اسلامی خودداری کرده بود.

در جریان خشونت‌های پس از انتشار فیلم توهین‌آمیز "بی‌گناهی مسلمانان" در یوتیوب بیش از ۲۰ نفر در پاکستان کشته شده و بسیاری زخمی شدند.

وزیر کشور پاکستان در صفحه خود در شبکه اجتماعی توئیتر این تصمیم را در راستای تقاضای زیاد مردم اعلام و عنوان کرد: برای مسدود کردن محتواهای کفرآمیز و نامناسب نرم‌افزارهای مخصوصی نصب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وی افزود: دپارتمان ارتباطات پاکستان در مراحل پایانی مذاکره برای خرید یک نرم‌افزار دیوار آتشین (Firewall) قوی هستند تا به طور کامل محتواهای پورنوگرافی و کفرآمیز را فیلتر کند.
کد مطلب: 24766
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
باریک الله به این ها
feedback
Iran, Islamic Republic of
به سلامتی . تو ایران کی رفع فیلتر میشه؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام