۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۴

دستگیری کلاهبرداری که از حساب دیگران قبض پرداخت می‌کرد

ایتنا- مالباخته بدشانس، توسط یک هکر از شهرستان شهریار، پول‌های حسابش برای پرداخت قبوض و خرید شارژ خالی شد!
دستگیری کلاهبرداری که از حساب دیگران قبض پرداخت می‌کرد


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی خبر داد که با خالی‌کردن حساب بانکی فرد دیگری، قبوض پرداخت می‌کرد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، سرهنگ نورالهی در تشریح این خبر با بیان اینکه چندی پیش فردی با در دست داشتن شکوائیه‌ای به پلیس فتای این فرماندهی انتظامی مراجعه کرد، گفت:‌ این فرد در اظهارات خود اعلام کرد که مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از حساب وی برداشت غیرمجاز شده است.

وی با بیان اینکه پس از ثبت شکایت این فرد تحقیقات برای واکاوای زوایای پنهان حادثه آغاز شد، گفت: تحقیقات پلیسی نشان داد که سارق حساب بانکی در چندین نوبت از حساب مالباخته به صورت اینترنتی برداشت کرده است.

نورالهی با بیان اینکه بررسی اطلاعات حساب بانکی مالباخته نشان داد که سارق با پول‌های این فرد شارژ خریده است، گفت: بررسی‌ها نشان داد که سارق در چندین نوبت اقدام به پرداخت قبوض کرده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با کنترل مسیر برداشت‌ها و همچنین نظارت بر مسیر هزینه‌های مصرف شده توانستند سارق را شناسایی کنند، گفت: این فرد در شهریار سکونت داشت که با انجام هماهنگی قضایی این فرد در منزلش دستگیر شد.

رییس پلیس فتای فرماندهی غرب استان تهران با بیان اینکه این فرد پس از دستیابی به اطلاعات حساب مالباخته در چندین نوبت از حساب وی مبالغی جزئی برداشت کرده بود، گفت: متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام‌قضایی قرار گرفت.
کد مطلب: 24738
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام