کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تضمین آینده اطلاعات با محصولات EDGE®

سايت خبری ايتنا , 3 دی 1391 ساعت 13:39

ایتنا – در انبوه محصولات کورنینگ رده‌ای از محصولات با نام ثبت شده EDGE® برای اجرای یک مرکز داده در سطح گسترده ارائه می‌دهد.




برند کورنینگ (CORNING) که برای بسیاری از فعالان بخش شبکه و به خصوص متخصصان فیبر نوری نامی معتبر است، این بار با ارائه محصولات تخصصی و ویژه مرکز داده با نام ثبت شده EDGE® مجدداً نام خود را در بازار ایران مطرح نموده است.

کورنینگ پیش از این با ارائه محصولات با سطح کیفیت و استاندارد بالا، الگویی برای بسیاری از تولید‌کنندگان فیبرنوری در سرتاسر دنیا بوده و امروز با تغییر رویکرد در این حوزه به پشتیبانی و تامین تار فیبر نوری برای بسیاری از تولیدکنندگان کابل‌های فیبرنوری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

اما در سال‌های اخیر و با جهش‌های بزرگی که در تکنولوژی‌های زیرساخت صورت گرفته است و با ورود به عصر مراکز داده (DATA CENTER) و همچنین نیاز تجهیزات به بسترهایی که قابلیت انتقال سرعت‌های معادل ۴۰ و ۱۰۰ گیگابایت بر ثانیه را دارند، نام کورنیگ مجدداً مطرح شده است.

این شرکت با طراحی‌های منحصر به فرد، محصولاتی را در سبد راه‌حل‌های خود ارائه می‌دهد که علاوه بر سرعت‌های یاد شده، قدم را فراتر گذاشته و فرای استاندارد، حاشیه امنیت مطمئن‌تری را ارائه می‌نماید.

در انبوه محصولات کورنینگ رده‌ای از محصولات با نام ثبت شده EDGE® برای اجرای یک مرکز داده در سطح گسترده ارائه می‌دهد.

این رده از محصولات و استقبالی که در کشور از راه‌حل‌های مرکز داده این تولید‌کننده شده است باعث شده تا بار دیگر حضور مقتدرانه آن را در کشورمان شاهد باشیم.

شرکت دانیار با وارد نمودن محصولات رده اول در زیرساخت‌های کشور، امیدوار است آینده مطمئن‌تری برای صنعت زیرساخت کشور تضمین نماید.


 


کد مطلب: 24717

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/24717/تضمین-آینده-اطلاعات-محصولات-edge

ايتنا
  https://www.itna.ir