کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین حضور اپراتور چهارم در مجمع FTTH خاورمیانه و شمال آفریقا

سايت خبری ايتنا , 3 دی 1391 ساعت 11:50

ایتنا - چهارمين كنفرانس مجمع FTTH خاورميانه و شمال آفريقا، از ۱۱ تا ۱۳ دسامبر در دوحه قطر و با شركت بازيگران اصلي صنعت مخابرات و ارتباطات پهن باند با تكيه بر فناوری های مبتني بر فيبر، برگزار شد.




اپراتور چهارم به عنوان مجري انحصاري ارائه خدمات لايه دسترسي بر بستر فيبر نوري در كشور در مجمع FTTH -اتصال فیبر به منازل- خاورميانه و شمال آفريقا شركت كرد.

به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت ایرانیان نت، مدیران اپراتور چهارم طی دیدار با فاریس آوارتانی رئيس هيئت مديره مجمع و حسین بدران عضو هيات مديره و رئيس كميته رگولاتوري، به تشریح برنامه‌هاي كشور براي ايجاد شبكه ملي پهن باند و نقش اپراتور چهارم در ارائه سرويس‌هاي پهن باند پرداختند.

در این دیدار آوارتانی دعوت خود را برای ارتباطات متقابل بيشتر و عضويت در كميته هاي مجمع FTTH خاورميانه و شمال آفريقا، و همچنين حضور در مجامع بين المللي همچون ITU _ اتحادیه ارتباطات راه دور سازمان ملل، به هیئت ایرانی اعلام کرد.

حسین شفیع مدیرعامل اپراتور چهارم نیز ضمن اشاره به اراده شركت ايرانيان نت برای حضور پررنگ در مجامع داخلي و بين‌المللي، آمادگي اين شركت برای توسعه همكاري‌هاي متقابل و تبادل تجربيات را اعلام كرد.

گفتنی است چهارمين كنفرانس مجمع FTTH خاورميانه و شمال آفريقا، از ۱۱ تا ۱۳ دسامبر در دوحه قطر و با شركت بازيگران اصلي صنعت مخابرات و ارتباطات پهن باند با تكيه بر فناوری های مبتني بر فيبر، برگزار شد.

شرکت ایرانیان نت نیز از سال ۲۰۱۲ عضو ارشد ( با رده Platinum member ) در مجمع FTTH خاورميانه و شمال آفريقا است.
 


کد مطلب: 24716

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/24716/اولین-حضور-اپراتور-چهارم-مجمع-ftth-خاورمیانه-شمال-آفریقا

ايتنا
  https://www.itna.ir