۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۲

نزاع جدید حقوقی سامسونگ علیه اپل در دادگاه امریکایی پذیرفته نشد

ایتنا- رینگ بوکس اپل و سامسونگ،‌هنوز خالی نشده! دادگاه‌های سریالی این دو غول فناوری، هنوز هم پرماجراست و هیچ کدام از طرفین هم کوتاه نیامده‌اند!
نزاع جدید حقوقی سامسونگ علیه اپل در دادگاه امریکایی پذیرفته نشد


سامسونگ با ذکر مصاحبه‌هایی گفته رای هیئت منصفه و به‌خصوص رییس آن علیه سامسونگ مغرضانه بوده باشد اما قاضی پرونده اعلام کرد کیس حقوقی جدید برای این موضوع بی فایده است.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، سامسونگ قصد دارد تا نزاع حقوقی علیه اپل در دادگاه امریکا را وارد فاز جدیدی کند اما اظهارات حقوقی قاضی لوسی کوه نشان می‌دهد وی از این موضوع استقبال نکرده است. 


ظاهرا سامسونگ از دادگاه درخواست مرور مجدد بر روند تصمیم گیری هیئت منصفه کرده است. 

این درخواست پس از آن ارائه شد که سامسونگ با جمع آوری اسنادی خواست نشان دهد هوگان مغرضانه قضاوت کرده است.
لوسی کوه قاضی پرونده می گوید آقای هوگان هنگام رای دهی در کمپانی سیگیت Segate (کمپانی ساخت هارد دیسک) کار می‌کرده است. 

هر چند این کمپانی جزیی از سامسونگ شده اما رای هوگان به این معنی نیست که وی مغرضانه علیه سامسونگ رای صادر کرده و یا اعضای هیئت منصفه را وادار به چنین کاری کرده باشد. 

قاضی در این مورد نوشت:
{معلوم نیست آقای هوگان عمدا در این پرونده صادق نبوده و یا ماجرای حقوقی قدیمی هوگان بعنوان کارمند سابق سیگیت روی رای وی در دادگاه اپل تاثیر گذارده باشد. پرونده حقوقی هوگان علیه سیگیت مربوط به ۱۹۹۳ بوده و دو دهه از این ماجرا می گذرد و این موضوع نمی‌توانسته روی رای وی تاثیر بگذارد. } 

بحث نقض ثبت اختراع اپل توسط سامسونگ روی ۲۶ محصول عرضه شده توسط سامسونگ باعث شد تا در رای نهایی فروش این محصولات در امریکا ممنوعیت قانونی پیدا کند، موضوعی که سامسونگ اعتراض جدی به آن داشته است و این البته غیر از پرداخت مبلغ ۱ میلیارد دلار خسارت به اپل است. 

جریمه ۱ میلیارد دلاری در نوع خود بزرگ‌ترین کیس حقوقی در مورد اسمارتفون‌ها و تبلت‌ها است و از آن سوی میدان جنگ، اپل همچنان در حال تنگ کردن عرصه به سامسونگ بوده است. 

در اظهارات حقوقی قاضی کوه تصریح شده اینکه سامسونگ سعی کرده از لابلای مصاحبه‌ها و اظهارات هوگان مطلب مستندی را کشف کند که نشان دهد وی مغرضانه قضاوت کرده، نمی‌تواند ملاک حقوقی برای نزاع جدید قرار گیرد.
کد مطلب: 24689
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام