۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۰
فارس گزارش می‌دهد

احتمال بازنگری در افزایش نرخ اینترنت قوت گرفت/ مصوبه‌ای که حذف شد

ایتنا- قیمت اینترنت گران می‌شود؟ این سوالی است که ذهن کاربران ایرانی اینترنت را به خود مشغول کرده است.
احتمال بازنگری در افزایش نرخ اینترنت قوت گرفت/ مصوبه‌ای که حذف شد


در حالی که از شرکت زیرساخت خبر می‌رسد افزایش قیمت‌ اینترنت هنوز ابلاغ نشده، امروز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز مصوبه را از روی سایت خود برداشت تا احتمال اصلاح این مصوبه جنجالی قوت بگیرد.

به گزارش ایتنا از فارس، خدایی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص افزایش قیمت اینترنت هنوز ابلاغ نشده است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: به این ترتیب هنوز مجوز تغییر قیمت‌های اینترنت صادر نشده است.

خبرگزاری فارس روز گذشته در خبری اعلام کرد: به دلیل اعتراض‌‌ و گلایه‌های واصله از سوی شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت، پیشنهاد اصلاح مصوبه در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مطرح شده است؛ در این پیشنهاد مطرح شده که به شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت پر سرعت (PAP) حداقل ۲۰ درصد تخفیف داده شود و صحبتی از تخفیف به ISDPها (توزیع کنندگان اینترنت) به میان نیامده است.

بر اساس این گزارش،‌ در حالی که پیشتر، این مصوبه برای اطلاع‌رسانی روی سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات قرار داده شده بود، امروز از روی سایت برداشته شد.

دلیلی که برای این اقدام عنوان شده این بود که این مصوبه هنوز ابلاغ نشده است و از این رو نباید در کنار دیگر مصوبات ابلاغ شده، اطلاع‌رسانی ‌شود.

با این اقدام به نظر می‌رسد اگر رگولاتوری قصد داشت همین مصوبه را بدون تغییر ابلاغ کند، مانند مصوبه جلسه شماره ۱۵۲ مورخ ۱۳۹۱/۸/۱۴ که بعد از مصوبه قیمت اینترنت مصوب شده است، مراحل ابلاغ مصوبه اینترنت نیز آنقدر طولانی نبود که نیاز به برداشتن و دوباره گذاشتن متن مصوبه باشد.
کد مطلب: 24675
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام