۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۲

تلاش گوگل برای بازگشت به آیفون و آی‌پد

ایتنا- قصه از آنجایی شروع شد که اپل، به جای استفاده از نقشه اپل در محصولاتش، خودش شروع به طراحی نقشه کرد و البته در این راه شکست سختی هم خورد!
تلاش گوگل برای بازگشت به آیفون و آی‌پد


به دنبال مشکلات بی‌شمار نرم‌افزار نقشه اپل برای آیفون و آیپد، گوگل تلاش خود برای بازگشت به این پلتفورم را از سر گرفته است. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از استارپرس، اپل نسخه‌ای جدید از برنامه نقشه خود را برای استفاده کاربران سیستم عامل iOS طراحی کرده است.

این نسخه بر روی گوشی آیفون، آیپد و آیپاد قابل نصب است.

اپل تا سال قبل از برنامه نقشه گوگل بر روی آیفون و آیپد استفاده می‌کرد تا آنکه تصمیم گرفت این شریک قدیمی را دور زده و خود برنامه‌ای اختصاصی به همین منظور عرضه کند اما مشکلات زیاد این برنامه و اشتباهات آن زمینه را برای بازگشت گوگل به آیفون و آی‌پد فراهم کرده است.

یکی از آخرین نمونه‌ها از اشکالات برنامه نقشه اپل این بود که کاربران را به جای شهری در استرالیا به یک بیابان بی آب و علف در ۷۰ کیلومتری آن هدایت می‌کرد.
 
اگر چه تیم کوک مدیر عامل اپل شخصا به علت این اشکالات بی شمار عذرخواهی کرده، اما به نظر می‌رسد اعتبار اپل در این زمینه تا حد زیادی خدشه‌دار شده است.

برنامه نقشه جدید گوگل برای محصولات اپل که قابلیت کنترل به صورت صوتی را نیز داراست برای استفاده بر روی آیفون ۵ بهینه سازی شده و با سیستم عامل iOS ۵.۱ به بالا سازگار است.
کد مطلب: 24648
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام