d21'; ?>d21'; ?> ايتنا - راه‌اندازی مانیتورینگ بیمار مبتنی بر فناوری ابری
۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۵
AT&T:

راه‌اندازی مانیتورینگ بیمار مبتنی بر فناوری ابری

ایتنا - از آنجایی که اطلاعات به صورت الکترونیکی جمع‌آوری می‌گردد می‌توان با رعایت زیرساخت‌های امنیتی این اطلاعات را بین پزشکان و مراکز متعدد به اشتراک گذاشت.


امروزه مدل بیمار محور ایجاب می‌کند مراکز درمانی اطلاعات بیشتری از وضعیت بیمار در خارج از بیمارستان‌ها داشته باشند.

به گزارش ایتنا از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات اپراتور AT&T قصد دارد با ارائه تکنولوژی نظارت بر بیمار از راه دور(RPM)مبتنی بر فناوری ابری در جهت کاهش بیماری‌های مزمن، تسهیل در مدیریت بیماری‌ها و بهبود کیفیت سلامت گام بردارد.

این شرکت با استفاده از سرویس نرم‌افزار مبتنی بر خدمات(SaaS) و بهره‌گیری از نرم‌افزارهای پزشکی با همکاری شرکت اریکسون به ارائه خدمات مانیتورینگ بیماران می‌پردازد.
جزییات ویدئوهایی این سرویس به آماده سازی، یادآوری و آموزش های بهداشتی و درمانی کمک می‌نماید.

شرکت AT&T راهکار RPM SaaS را در سیستم بزرگ سلامت شامل مراکز پزشکی آکادمیک و مراکز مراقبت‌های خانگی گسترش خواهد داد. انتظار می رود در سال ۲۰۱۳ این سرویس به طور گسترده در دسترس قرار گیرد.

بیماران قادر خواهند بود با استفاده از گوشی‌های مجهز به بلوتوث وضعیت علائم حیاتی بدن را چک نمایند و اطلاعات بدست آمده را در اختیار مراکز درمانی قرار دهند.
این روش موجب ارتقای کیفیت مراقبت های پزشکی، صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها می‌گردد.

با استفاده از دستگاه‌های پزشکی علائمی هم چون فشار خون، میزان وزن و اکسیژن خون اندازه‌گیری می‌شود و از طریق شبکه AT&T به سیستم مبتنی بر فناوری ابری شرکت اریکسون انتقال می‌یابد.

مراکز درمانی با استفاده از یک پرتال فوق‌العاده امن به اطلاعات دسترسی خواهد داشت.
این پرتال مطابق الزامات قانون امنیتی HIPAA طراحی شده است.

از آنجایی که اطلاعات به صورت الکترونیکی جمع‌آوری می‌گردد می‌توان با رعایت زیرساخت‌های امنیتی این اطلاعات را بین پزشکان و مراکز متعدد به اشتراک گذاشت.
 
کد مطلب: 24632
نام شما
آدرس ايميل شما

گوشی شما دارای کدام سیستم عامل است؟
اندروید
iOS
ویندوزفون
بلک‌بری
هیچکدام