کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اوباما همچنان رکورددار توئیتر

خبرگزاری ايسنا , 22 آذر 1391 ساعت 11:09

ایتنا- اگر شما هم رییس جمهوری باشید که همه مردم دنیا پیگیر انتخابات و حواشی مربوط به شما باشند، باید هم توییترتان پرطرفدار باشد!




یکی از تویئت‌های رییس جمهوری آمریکا بیشترین میزان بازنشر را در شبکه اجتماعی توئیتر داشته است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، در حالی که کمتر از ۲۰ روز تا پایان سال ۲۰۱۲ باقی مانده است، شبکه اجتماعی توئیتر به رویدادهای مهم این سال پرداخته و عنوان کرده است که توئیت باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا به هنگام برنده شدن مجدد در انتخابات ریاست جمهوری این کشور همچنان رکورددار است.


توئیت اوباما با مضمون "چهار سال دیگر" به همراه عکس خود و همسرش بیش از ۸۱۰ هزار بار بازنشر شده است و از این میزان رکورددار است.


به گفته توئیتر، این توئیت در عرض چند ساعت نه تنها به رکورد بالا دست پیدا کرد بلکه به توئیتی تبدیل شد که بیشترین میزان بازنشر را در تاریخ تاسیس توئیتر داشته است.


در همین حال رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن موضوعی بود که در سال جاری بیش از هر موضوع دیگری در مورد آن در توئیتر مطلب منتشر شد.


به گزارش خبرگزاری رویترز، از دیگر نکاتی که توئیتر به آن اشاره کرده این است که در سال ۲۰۱۲ بیشترین بار ترافیکی بر روی این شبکه اجتماعی هنگام شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده است به طوریکه در این روز در هر دقیقه ۳۲۷ هزار و ۴۵۲ توئیت ارسال می‌شده است.


کد مطلب: 24619

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/24619/اوباما-همچنان-رکورددار-توئیتر

ايتنا
  https://www.itna.ir