۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۲

ضدویروس Bitdefender با فناوری Cloud

ایتنا - شرکت مهندسی شبکه گستر محصولات ضدویروس Bitdefender (نسخه های سازمانی) را با شرایط بسیار ویژه در هجدهمین نمایشگاه الکامپ عرضه خواهد کرد.


شرکت ضدویروس Bitdefender با بکارگیری فناوری جدید "رایانش ابری" (Cloud Computing) محصول ضدویروس جدیدی به نام Cloud Security for Endpoints ارائه کرده است.
این ضدویروس جدید، امنیت و حفاظت کامل را برای ایستگاه های کاری و سرورهای شبکه تحت یک مدیریت واحد فراهم می آورد، بدون آنکه نیاز به راه اندازی یک سیستم اختصاصی در محل سازمان، برای ابزارهای مدیریتی ضدویروس باشد.

ضدویروس Bitdefender Cloud Security از ایستگاه های کاری، سرورها و حتی کامپیوتر قابل حمل (Laptop) خارج از سازمان، محافظت کرده، در حالی که ابزار مدیریتی این ضدویروس بر روی سرورهای شرکت Bitdefender میزبانی می شود.
صفحه رابط این ابزار مدیریتی که تحت وب عمل می کند، نظارت آنی و زنده بر روی کاربران شبکه و همچنین کاربران خارج از سازمان را بصورت متمرکز و یکپارچه در اختیار مدیر شبکه قرار می دهد.

ضمن اینکه ضدویروس Cloud Security امنیت کامل برای تمام کاربران و انعطاف لازم برای کاربران خارج از سازمان و همیشه در حال حرکت را فراهم می آورد، نیازمند نیروی انسانی متخصص برای نصب و نگهداری نیست و باعث صرفه جویی در هزینه های خرید و نگهداری تجهیزات سخت افزاری نیز می‌شود.

پس از راه‌اندازی سرویس ابری ضدویروس Cloud Security، ایستگاه‌های کاری و سرورها در شبکه بصورت هوشمند شناسایی شده و ضدویروس آماده توزیع در شبکه می‌شود.
پس از توزیع و تعریف سیاست‌های امنیتی در ضدویروس مدیر شبکه فقط وظیفه کنترل گزارش‌ها و واکنش در برابر تهدیدات را از طریق صفحه رابط تحت وب، برعهده خواهد داشت.

به گزارش ایتنا شرکت مهندسی شبکه گستر با بیش از ۲۰ سال تجربه موفق در زمینه ضدویروس و بعنوان نماینده رسمی و توزیع کننده محصولات ضدویروس Bitdefender (نسخه های شبکه) در ایران، خدمات فروش و پشتیبانی این محصولات را ارائه می‌نماید.

شرکت مهندسی شبکه گستر محصولات ضدویروس Bitdefender (نسخه های سازمانی) را با شرایط بسیار ویژه در هجدهمین نمایشگاه الکامپ عرضه خواهد کرد.
خریدارانی که اقدام به خرید لیسانس یکساله ضدویروس های Bitdefender نمایند، بطور رایگان لیسانس و خدمات پشتیبانی سه ساله دریافت خواهند نمود.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره ضدویروس Cloud Security و دیگر محصولات ضدویروس Bitdefender می‌توانند در مدت برگزاری نمایشگاه الکامپ (۲۲-۱۹ آذر) از غرفه شبکه گستر در سالن ۴۱ بازدید کرده و یا با دفتر فروش شرکت مهندسی شبکه گستر (۵۷ - ۵۳ ۸۲ ۶۵ ۸۸) تماس حاصل نمایند.
 
کد مطلب: 24564
نام شما
آدرس ايميل شما


ملیسا
feedback
Iran, Islamic Republic of
شرکت پاندا این تکنولوژی رو از خیلی قدیم داشته ...
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام