۳
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۶

سالن دولت الکترونیک در الکامپ منتفی شد

ایتنا - به گفته مدیر سالن دولت الکترونیک، علیرغم تلاش و پیگیری این معاونت برای اختصاص به موقع سالن، متاسفانه زمان از دست رفته و عملا فرصتی برای ادامه این موضوع وجود ندارد و بدین ترتیب امسال سالنی برای موضوع دولت الکترونیک نخواهیم داشت.


برپایی سالن دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ هجدهم کنسل شد.

به گزارش ایتنا با وجود اخبار قبلی مبنی بر اختصاص سالنی مستقل برای حضور دستگاه‌های دولتی و
عرضه خدمات دولت الکترونیک، سرانجام تلاش‌های دست‌اندرکاران مربوط به نتیجه‌ای نرسید و این سالن تعطیل شد.

علی رضی رییس امور توسعه دولت الکترونیک معاونت توسعه و مدیریت انسانی رییس جمهور، در گفت‌وگو با ایتنا دلایل این امر را تشریح کرد.

به گفته رضی، با برنامه‌ریزی نمایشگاه الکامپ هجدهم، این معاونت دستگاه‌های دولتی را به حضور در آن تشویق کرد و در پی آن دستگاه‌های دولتی با رویکرد توسعه دولت الکترونیک از فراخوان برای حضور در آن استقبال کردند و بدبن ترتیب مقرر شد سالنی به موضوع دولت الکترونیک اختصاص یابد.

به گفته مدیر سالن دولت الکترونیک، علیرغم تلاش و پیگیری این معاونت برای اختصاص به موقع سالن، متاسفانه زمان از دست رفته و عملا فرصتی برای ادامه این موضوع وجود ندارد و بدین ترتیب امسال سالنی برای موضوع دولت الکترونیک نخواهیم داشت.

رضی علت موضوع را ناهماهنگی و عدم پیگیری مناسب از سوی مجریان برگزاری نمایشگاه دانست که دغدغه و پیگیری کافی برای این موضوع را از خود نشان نداده‌اند.
به گفته وی عدم وجود تجربه کافی مجری در برگزاری نمایشگاهی در این اندازه و نیز وجود دغدغه‌های دیگر آنها مانند مشکل ارزی ریالی، موجب کم‌توجهی به این موضوع شده است.

رضی در پایان افزود: با توجه به اهمیت موضوع دولت الکترونیک، به زودی و در فرصتی دیگر برنامه مستقلی برای نمایش برنامه‌ها و توانایی‌های دستگاه‌ها در این زمینه خواهیم داشت که جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.



کد مطلب: 24515
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
کدام دولت کدام الکترونیک؟

اینها فقط بزنن فیلتر بکنند و جیمیل رو ببندند
فرشاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
چه بهتر !!!

دشمنای اینترنت برای چی باید غرفه داشته باشن ؟
feedback
دولت الکترونیک؟
اون هم تو ایران؟
خنده داره!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام