۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۷

تلویزیون تعاملی در قزوین رونمایی شد

ایتنا - ویژگی دیگر(IP MEDIA) این است که رسانه مهر تعاملی است و مستقل از اینترنت است و در واقع اینترنت وابسته به این سیستم است.


با حضور معاون رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیما، «رسانه مهر» یا تلویزیون تعاملی (IP MEDIA) در قزوین رونمایی شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، معاون رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیما در مراسم رونمایی از رسانه مهر در قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های خوبی در حوزه مخابرات و صدا و سیما در قزوین فراهم است، فعالیت رسانه مهر در قزوین همراه با تهران آغاز شد.

لطف الله سیاهکلی ادامه داد: کلید این کار امروز در قزوین زده شد و تا قبل از پایان سال به تعداد قابل توجهی مخاطب می‌رسد که همه این ابزارها برای انتقال محتواست.

وی خاطرنشان کرد: ما یک وظیفه‌ تاریخی مبنی بر ایجاد نهضت تولید محتوا بر عهده داریم و این سیستم نیز در این راستا باید مورد استفاده قرار گیرد. یکی از اقداماتی که از طریق اینترنت صورت می‌گیرد، دانلود برنامه و اطلاعات مختلف است که این کار گدایی اطلاعات محسوب می‌شود و ما با پیشینه تاریخی عظیم و داشتن دین اسلام که همه نیازمندی‌های ما را رقم زده است، نباید در زمینه‌ دانش، از اینترنت و منابع آن سوی دنیا، اطلاعات دریافت کنیم و باید خود در این زمینه نقش‌آفرین باشیم.

معاون رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیما اضافه کرد: نسخه دنیا در دست ماست زیرا اعتقاد داریم آخر دنیا چگونه عدالت اجرا می‌شود و با این تفاسیر ما نباید مصرف کننده اطلاعات آن سوی دنیا باشیم بلکه ما باید در این حوزه تولیدکننده باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: در سرویس رسانه‌ای مهر، افراد می‌توانند مدیریت زمان داشته باشند و هزاران ساعت تصویر را جابه جا کنند و با سرعت بسیار بالا صوت و تصویر را از این سوی دنیا به آن سوی دنیا مخابره کنند.
سیاهکلی توضیح داد: ویژگی دیگر(IP MEDIA) این است که رسانه مهر تعاملی است و مستقل از اینترنت است و در واقع اینترنت وابسته به این سیستم است؛ در حال حاضر این سیستم زیربار است و تعدادی از افراد از آن استفاده می‌کنند و ان‌شاالله طی یک ماه آینده مردم قزوین می‌توانند با همکاری شرکت سروش، صدا و سیما و مخابرات برای بهره‌مندی از این رسانه، ثبت نام کنند.

وی اعلام کرد: رسانه مهر دارای ویژگی‌ها و امتیازات خاصی است که آن را متمایز و متفاوت کرده است به طوری که در رسانه مهر قابلیت دسترسی به شبکه‌های صدا و سیما، برنامه‌های آرشیوی صدا و سیما، امکان پرداخت قبوض، دسترسی به اینترنت، بازی‌های رایانه ای و غیره وجود دارد.

معاون رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیما یادآور شد: این رسانه دارای چهار بخش اصلی شامل برنامه‌های سازمان صدا و سیما، شبکه سروش، فضای ارائه اطلاعات و فضای مجازی و مرورگر اینترنت است و ۳۱ کانال در این رسانه قابل دریافت است که پنج شبکه آن مربوط به سروش است.
کد مطلب: 24456
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام