۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۹
بهترین سرویس دهنده ایمیل

جیمیل اول شد

ایتنا – جیمیل برای اولین بار توانست هات‌میل را پشت سر بگذارد.
جیمیل اول شد


مرکز تحقیقاتی کام‌اسکور (ComScore) که در زمینه آمار حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند، در گزارش جدید خود جیمیل را برترین سرویس‌دهنده ایمیل در سطح جهان معرفی کرد.

ترافیک داده‌ها در ماه اکتبر نشان می‌دهد که جیمیل، سرویس ایمیل گوگل، توانست برای اولین بار رقیب دیرینه خود را از صدر لیست برترین سرویس‌دهندگان ایمیل به زیر بکشد. 


به گزارش ایتنا به نقل از سایت تک‌اسپات، جیمیل با ۲۸۷ میلیون و ۹۰۰ هزار کاربر منحصر به فرد توانسته هات‌میل را با ۲۸۶ میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر پشت سر بگذارد.

این در حالی است که خود گوگل مدعی است در ژوئن سال جاری بیش از ۴۲۵ میلیون کاربر فعال داشته و این رقم در پنج ماه پیش از آن یعنی در ماه ژانویه ۳۵۰ میلیون کاربر بوده است.

آمار ادعا شده توسط گوگل با آنچه که کام‌استور بیان کرده، اختلاف زیادی دارد.

ناگفته نماند که این شرکت پژوهشی استفاده از تلفن همراه برای دسترسی به جیمیل را به حساب نیاورده و شاید اختلاف آمار فوق از همین موضوع ناشی شده است.

بر اساس این پژوهش، سرویس ایمیل یاهو با دارا بودن ۲۸۱ میلیون و ۷۰۰ هزار کاربر، در جایگاه سوم قرار دارد.

به گزارش ایتنا، کام‌اسکور چندی پیش از پیشتاز بودن گوگل در بازار پررقابت جست‌وجوگرهای اینترنتی نیز خبر داده بود و با ارائه اعداد و ارقامی، گفته بود میزان جستجو در اینترنت به وسیله گوگل رشد داشته است.

گفتنی است هر از چندی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی به جیمیل افزوده می‌شود و گوگل با خلاقیت‌ها و ابتکاراتی که به خرج می‌دهد، تا کنون توانسته برتری خود را به رقبایش ثابت کند.
 
کد مطلب: 24270
نام شما
آدرس ايميل شما


محمدرضا
feedback
از سرویس ایمیل جدید مایکروسافت به نام اوتلوک هم بنویسید
feedback
شاید به همین دلیل است که برای حمایت از تولید ملی ؟! چند وقت پیش زدند و این سرویس رو فیلتر کردن!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام