۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۳

ال جي و توليد تلويزيون هاي هوشمند جديد مخصوص استفاده در هتل ها

ایتنا- شما با انواع سلیقه‌ها، می‌توانید از برنامه‌های نصب شده بر روی این تلویزیون بهره ببرید. ضمن اینکه امکان اتصال به شبکه‌های محبوب اجتماعیتان را نیز از دست نخواهید داد!
ال جي و توليد تلويزيون هاي هوشمند جديد مخصوص استفاده در هتل ها


شركت ال.جي جديدترين مدل تلويزيون‌هاي هوشمند خود را كه مخصوص صنعت هتلداري طراحي شده است، معرفي نمود. 


به گزارش ایتنا، اين سري تلويزيون‌ها كه Smart Hotel TV نام دارند، از راهكارهاي جدید ال.جي در بخش هتلداري بوده و به راحتي با فضاي اتاق‌ها منطبق می‌گردند.
 
افراد مي‌توانند از برنامه راهنماي تعبيه شده در دستگاه به همراه قابليت اتصال به اينترنت استفاده، و از امکانات دیگری چون ارتباط با بخش خدمات هتل در داخل يا خارج اتاق خود بهره‌مند گردند. 

تلويزيون هوشمند Pro:Centric ال.جي مخصوص هتل‌ها، شامل دو سري LT770H و LT760H بوده و از رابط كاربري قابل تنظيم براي سليقه‌هاي متنوع مهمانان در هر اتاق برخوردار مي‌باشد.
 
اين محصول مجهز به برنامه‌هاي كاربردي تلويزيون‌هاي هوشمند،‌ به همراه ديگر قابليت‌هاي ارتباطي بوده كه به مهمانان امكان دسترسي آسان به محتواي مورد نظر خود و همچنین IP شخصي برای هر فرد را مي‌دهد.
 
به علاوه وجود يك جعبه تنظيم كامل داخلی، نصب و ‌راه‌اندازي و دیگر هزينه‌هاي عملياتي دستگاه را كاهش مي‌دهد. 

به گفته مديران ارشد اين بخش؛ سری جدید تلويزيون‌هاي هوشمند ال.جي كه ويژه هتل‌ها طراحي شده است، داراي قابليت‌هايي است كه براي هر دو گروه مهمانان و صاحبان هتل‌ها راحتي هر چه بيشتر را به ارمغان مي‌آورد.
 
ال.جي به عنوان پيشرو در زمينه توليد تلويزيون‌هاي مخصوص هتل،‌ مزيت‌هاي خاصي را براي هتلداران در نظر گرفته كه بتوانند هزينه‌هاي نگهداري خود را كاهش دهند.
رابط كاربري قابل تنظيم و برخورداری از اتصالات چندگانه
سري تلويزيون‌هاي هوشمند ال.جي ويژه هتل‌ها، از ساختار Pro:Centric بهره‌مند مي‌باشد.
 
اين محصول از طريق رابط Webkit از HTML5، Java و فلش پشتيباني نموده و در نتيجه پردازشگران سيستم‌ها، ‌برنامه‌نويسان و سهامداران مي‌توانند ارتباط هر چه بيشتر و بهتري با مشتري برقرار نمايند. 

از ويژگي‌هاي ديگر این تلويزيون‌هاي Pro:Centric هوشمند ال.جي، مي.توان به اتصالات چندگانه آن اشاره كرد. 

علاوه بر ورودي‌هاي USB و WiFi، ‌اين محصول به قابليت منحصر به فرد اشتراك‌گزاري هوشمند نیز مجهز مي‌باشد. 

با استفاده از تكنولوژي WiDi،‌ شما مي‌توانيد محتواي مورد نظر خود را در بين ديگر دستگاه‌هاي سازگار جا به جا نمایید.

برنامه‌هاي از پيش نصب شده به همراه قابليت پاك كردن اتوماتيك History دستگاه:
سري LT770H و LT760H از تلويزيون‌هاي جديد ال.جي، مجهز به برنامه‌هاي كاربردي مي‌باشند كه از قبل بر روي دستگاه نصب شده‌اند.
 
افراد مي‌توانند توسط تنظيمات دستي،‌ از امنيت اطلاعات شخصي خود مطمئن گردند. 

لازم به ذکر است، اين برنامه‌ها كاربران را قادر مي‌سازد،‌ كه به شبكه‌هاي اجتماعي مهم (SNS) و منابع اطلاعاتي دسترسي آسان داشته باشند. 

از طرف ديگر نيز برنامه پاک کردن اتوماتیک History، به مهمانان اين اطمينان را مي‌بخشد كه نتايج جست‌وجوها و گشت‌وگذارهاي اينترنتي آنها، به هنگام تخليه اتاق به صورت خودكار و براي حفظ حريم شخصي افراد از دستگاه پاک مي‌شود. 

كاهش هزينه‌ها براي هتلداران
اين سري تلويزيون‌هاي هوشمند Pro:Centric جديد ال.جي،‌ علاوه بر ويژگي‌هاي جذاب و سرگرم كننده، ‌به طرز قابل توجهي هزينه‌هاي نصب و مديريت را نيز كاهش مي‌دهند.
 
قابليت IP Coax در مدل 760H، ‌سبب كاهش هزينه‌هاي سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي زير بنايي جهت دستيابي به شبكه داخلي يا همان "اترنت" مي‌گردد.
 
وجود جعبه تنظيم داخلي باعث حذف هزينه‌هاي سخت‌افزاري اضافه در اين محصول شده، ‌هزينه‌هاي اوليه نصب و راه‌اندازي و تعمير و نگهداري را نیز كاهش مي‌دهد.
 
در انتها هزينه‌هاي عملياتي نيز با توجه به توانايي كاركنان در كنترل كلي توسط سيستم مركزي مديريت از راه دور، ‌تقليل يافته است. 

راهكارهاي صنعت هتلداري
به گفته مدير ارشد تلویزیون‌های صنعتی ال.جی، این شركت از سابقه‌اي طولاني در این بخش برخوردار مي‌باشد.
 
همچنين این کمپانی سعي نموده است از تكنولوژي‌هاي كاربردي خود جهت برقراري تعاملی سالم با صنعت هتلداري استفاده نموده و به عنوان اولين برند در بازار آمريكا مطرح گردد. 

در انتها لازم به ذکر است که، سري 760H اين تلويزيون‌ها هفته جاري در آلمان و انگليس معرفي و سپس در ديگر بازراهاي اروپا، ‌آمريكا، ‌آسيا،‌ خاورميانه و آفريقا معرفي و سري LT770H نیز در سايز های ۴۷ و ۴۲، ۳۷، ۳۲ اينچ، ‌در سه ماهه آخر سال ميلادي در آمريكا عرضه خواهد شد.
کد مطلب: 24268
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام