۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۰

آغاز ثبت‌نام قطعی و جانمایی الکامپ هجدهم از 20 آبان‌ماه

ایتنا- الکامپ 2012، از 19 تا 22 آذرماه، برگزار خواهد شد.
آغاز ثبت‌نام قطعی و جانمایی الکامپ هجدهم از 20 آبان‌ماه


ثبت نام‌های قطعی و جانمایی شرکت‌ها در نمایشگاه الکامپ هجدهم که از ۱۹تا ۲۲ آذرماه برگزار می‌شود، از ۲۰ آبان ماه جاری به صورت همزمان و آنلاین در وب سایت رسمی الکامپ به آدرس www.elecomp18.com آغاز می‌شود.


به گزارش ایتنا از ایسنا،‌ بر اساس اعلام ستاد اجرایی الکامپ هجدهم، برای ثبت نام قطعی متقاضیان باید پس از تکمیل مرحله پیش ثبت نام، در این مرحله هزینه غرفه‌ها را بپردازند تا قطعیت حضور آن‌ها در این نمایشگاه رسمیت یابد.


در سایت برگزاری الکامپ اشاره شده است: پس از تکمیل شدن ثبت نام‌های رسمی نمایشگاه الکامپ هجدهم، جا نمایی‌ها از طریق سیستم‌های کامپیوتری انجام شده و جای هر متقاضی در سالن‌های مختلف نمایشگاه مشخص خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تاکنون حدود ۱۷ هزار متر مربع از فضای نمایشگاه الکامپ هجدهم در مرحله پیش ثبت نام تقاضا شده است. 

این ۱۷ هزار متر مربع از فضای نمایشگاه برای بخش ریالی درخواست شده و حدود ۸۰۰ متر نیز در بخش ارزی که این موضوع نشانگر این است که با توجه به مشکلات اقتصادی، شرکت‌ها تمایل بسیاری برای حضور در الکامپ هجدهم دارند.

به گفته مسئولان ستاد اجرایی نمایشگاه با توجه به میزان تقاضاها در مرحله پیش ثبت نام، ممکن است که فضای نمایشگاهی با کمبود مواجه شود.


در سایت www.elecomp18.com نیز راهنمای ثبت‌نام منتشر شده است.

مراحل ثبت‌نام در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (IRAN ELECOMP 2012) شامل سه مرحله است که مرحله اول و دوم آن از طریق وب سایت نمایشگاه در مهلت‌های تعیین شده و مرحله سوم با مراجعه حضوری به محل ستاد برگزاری نمایشگاه انجام می پذیرد.
کد مطلب: 24252
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام