۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۳:۰۰
توسط سامسونگ اعلام شد

فروش گلکسی اس ۳ از مرز ۳۰ میلیون گذشت

ایتنا - شرکت سامسونگ در صفحه توئیتر و فیسبوکش این خبر را اعلام کرد.
فروش گلکسی اس ۳ از مرز ۳۰ میلیون گذشت


سامسونگ یک رکورد دیگر در فروش محصولاتش با Galaxy S III خلق کرد و در فروش این محصول به رکورد بالای ۳۰ میلیون عدد در کل دنیا رسید.
این عدد شامل گوشی‌هایی که با قراردادهای شرکت‌های مخابراتی در کشورهای مختلف مانند آمریکا، ژاپن و کره، به‌علاوه فروش این گوشی به‌صورت مستقل از اپراتور است.


به گزارش ایتنا پیش از این و در تاریخ ۱۲ سپتامبر، مدیر بخش موبایل سامسونگ اعلام کرده بود: «انتظار داریم تا پایان سال ۲۰۱۲ به فروش ۳۰ میلیون عدد برسیم. این گوشی، شش روز قبل به رکورد ۲۰ میلیون رسید و این پیش‌بینی خیلی خارج از انتظار نیست.»

رکورد ۲۰ میلیون در ۱۰۰ روز به‌دست آمده بود و اکنون در حالی که هنوز تقریبا ۲ ماه کامل تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی باقی‌مانده، سامسونگ پیش‌بینی‌اش را رد می‌کند و با توجه به تخفیف‌هایی که اکثر فروشگاه‌های بزرگ در پایان سال برای مشتریان قائل می‌شوند، باید انتظار فروش بسیار بالاتری برای این گوشی داشت.


جالب است بدانید که Galaxy S II به فروش ۲۰ میلیون عددی‌اش در ۱۰ ماه رسیده بود و اولین نسخه از این سری نیز، یعنی Galaxy S، به فروش ۱۰ میلیون عددی‌اش در ۱۷ ماه رسیده بود.

سامسونگ برای فبلت (گوشی + تبلت = فبلت) (Phone + Tablet = Phablet) جدیدش یعنی Note II نیز فروش ۲۰ میلیونی پیش‌بینی کرده که باید کمی صبر کرد تا ببینیم آیا در این مورد نیز می‌تواند به رکورد دست بیابد یا خیر.
 
کد مطلب: 24203
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام