۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۸

انتقال غالب سیستم‌های سازمانی به فضای پردازش ابری تا سال آینده

ایتنا- میزان تاثیر مثبت فناوری پردازش ابری آنقدر زیاد و تاثیرگذار است که شاید به زودی شاهد ابری شدن بسیاری از سازمان‌ها به این فناوری باشیم!
انتقال غالب سیستم‌های سازمانی به فضای پردازش ابری تا سال آینده


کار‌شناسان پیش‌بینی کرده‌اند طی سال آتی فرآیند انتقال فعالیت‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات از سیستم‌های بر – فرض (on-premise) به سیستم‌های خارج از – فرض (off-premise) و ابزارهای نوین مبتنی بر فضای پردازش ابری صورت خواهد گرفت و در این جریان شاهد افزایش سرمایه‌گذاری‌ها روی خدمات پردازش ابری خواهیم بود. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از  سایت pcworld، «متئو اوستیوِن» مدیر تحقیقات مرکز IDC توضیح داد که با تکامل سیستم‌های پردازش ابری طی سال جاری، از سال آتی سازمان‌های بیشتری به سمت تغییر زیرساخت‌های سازمانی خود از سیستم‌های بر – فرض به سیستم‌های خارج از – فرض رو خواهند آورد. 

به گفته او استرالیا کشوری است که با سرعت فراوان در حال به‌کارگیری این نسل از فناوری‌ها است و پیش‌بینی می‌شود که با پشت‌سر گذاشتن این فرآیند تکامل شاهد گسترش بیشتر ابزارهای پردازش ابری باشیم. 

آنچه که از هم‌اکنون می‌توان با اطمینان کامل در مورد آن صحبت کرد آن است که ما شاهد انتقال سیستم‌های سازمانی از ابزارهای کنونی به ابزارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری خواهیم بود. 

ما به تدریج شاهد روندی خواهیم بود که بر اساس آن سرویس‌های مبتنی بر موقعیت جغرافیایی و سرویس‌های وابسته به آن توسط پایگاه‌های جدید داده پشتیبانی می‌شوند تا در ‌‌نهایت به صورت سیستم‌های پردازش ابری در اختیار کاربران قرار گیرند.
کد مطلب: 24184
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام