۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۳

اپل باید جزئیات فروش و سودش از آیفون را اعلام کند

ایتنا - اپل معتقد است که اعلام این جزئیات می‌تواند به سود رقبایش باشد اما قاضی دادگاه با این اظهارات اپل مخالفت کرده و دستور اعلام عمومی این اطلاعات را صادر کرده است.


بر اساس حکم دادگاهی در آمریکا شرکت اپل باید جزئیات فروش و سود خود از تلفن‌های همراه هوشمند آیفون را به طور عمومی اعلام کند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت اپل چندی پیش توانست در جریان یک دادرسی در آمریکا بر رقیب سرسخت خود شرکت سامسونگ غلبه کند و بر اساس حکم دادگاه شرکت سامسونگ متهم به پرداخت غرامت یک میلیارد دلاری به اپل شد.

هنوز چند هفته‌ای از این پیروزی تاریخی نگذشته است که لوسی کوه، قاضی دادگاهی در آمریکا به اپل دستور داده است تا اطلاعات مربوط به فروش، درآمد و سود حاصل از فروش تلفن‌های همراه هوشمند آیفون خود را به طور عمومی اعلام کند.

این حکم در حالی صادر شده است که اپل تا پیش از این تنها میزان فروش خود را اعلام می‌کرد و از بیان میزان سود خود در هر دستگاه آیفون حرفی به میان نمی‌آورد.

اپل معتقد است که اعلام این جزئیات می‌تواند به سود رقبایش باشد اما قاضی دادگاه با این اظهارات اپل مخالفت کرده و دستور اعلام عمومی این اطلاعات را صادر کرده است.

به گزارش سایت خبری Cnet، قاضی دادگاه تاکید کرد: مردم برای دادگاه از اهمیت بالایی برخوردار هستند و اپل هم نتوانسته است تا ثابت کند که اعلام عمومی این اطلاعات به نفع رقبایش است پس دادگاه حکم می‌کند که اپل این اطلاعات را اعلام عمومی کند.
 
کد مطلب: 24037
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام