کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیشترین دلیل شکایت کاربران از سرویس‌های اینترنتی چیست؟

خبرگزاری ايسنا , 29 مهر 1391 ساعت 10:00

ایتنا - عموما شکایت دریافتی مربوط به نرخ اشتراک و سرعت سرویس‌ها است و به دلیل آگاهی نداشتن کامل مشترک از تعریف سرویس خود اتفاق می‌افتد.




معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد: در حال حاضر موضوعی به نام کم‌فروشی اینترنت با مفهومی که در جامعه برای ارائه سرویس‌های فناوری اطلاعات شکل گرفته، وجود ندارد.

به گزارش ایتنا حسن رضوانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ در بحث کم‌فروشی اینترنت می‌توان گفت با تخلفاتی نظیر فروش سرویس با ۴ گیگابایت به مشترکان و تحویل دو گیگابایت مواجه نیستیم و یا به ندرت این موضوع عنوان شده است.

وی افزود: عموما شکایت دریافتی مربوط به نرخ اشتراک و سرعت سرویس‌ها است و به دلیل آگاهی نداشتن کامل مشترک از تعریف سرویس خود اتفاق می‌افتد.

رضوانی تصریح کرد: از مجموعه شکایات دریافتی در شش ماهه اول سال جاری ۹ درصد مرتبط با اجرای این موارد بوده که مورد بررسی قرار گرفته است همچنین در بازرسی‌ها از راه نزدیک نیز به عنوان یکی از شاخص‌های مهم به آن توجه شده و در صورت رعایت نکردن نرخ اشتراک توسط اپراتورها با صدور اخطار و اعمال مقررات آن‌ها مکلف به ترمیم پهنای باند خود شده‌اند.
 


کد مطلب: 24036

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/24036/بیشترین-دلیل-شکایت-کاربران-سرویس-های-اینترنتی-چیست

ايتنا
  https://www.itna.ir