۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۸

نشان برترین خدمات پشتیبانی فنی کسپرسکی برای شرکت ایدکو

ایتنا - این جایزه در کنفرانس نمایندگان کسپرسکی در سال ۲۰۱۲ که در کشور ایتالیا برگزار شده بود، به این شرکت تعلق گرفت و ایدکو را در زمره پرافتخارترین شرکت های ایرانی کانال فروش محصولات کسپرسکی قرار داد.


شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان (ایدکو)، در مراسم گردهمایی نمایندگان فروش محصولات کسپرسکی در ایران، موفق به دریافت نشان Best Technical Champion شد.


به گزارش ایتنا، شرکت ایدکو در بین بیش از یکصد نماینده حاضر در مراسم گردهمایی نمایندگان شبکه فروش محصولات کسپرسکی که توسط شرکت کامگارد در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، توانست عنوان تیم فنی برتر را کسب و نشان Best Technical Champion را از آن خود کند.

گفتنی است شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان(ایدکو) در نشستی که سال گذشته با همین عنوان برگزار شده بود، به دلیل دارا بودن بیشترین سطح رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش، توانست عنوان برترین ارائه کننده خدمات پشتیبانی فنی سال کسپرسکی را نیز دریافت کند.

لازم به ذکر است شرکت ایدکو به عنوان تنها نماینده فروش آنلاین محصولات کسپرسکی در غرب آسیا و نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات گیت پروتکت در خاورمیانه نیز موفق به کسب جایزه بهترین پروژه آنلاین کسپرسکی در حوزه Emerging Market شده است.

این جایزه در کنفرانس نمایندگان کسپرسکی در سال ۲۰۱۲ که در کشور ایتالیا برگزار شده بود، به این شرکت تعلق گرفت و ایدکو را در زمره پرافتخارترین شرکت‌های ایرانی کانال فروش محصولات کسپرسکی قرار داد.
 
کد مطلب: 24026
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام