۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۶

شرکت‌های هندی سال آینده ۷۱.۵ میلیارد دلار در بازار آی تی هزینه خواهند کرد

ایتنا- هند، عزم خود را جزم کرده است که با تخصیص بودجه بیشتر در بازار آی.تی، سهم بیشتری در سطح جهانی از آن خود کند.
شرکت‌های هندی سال آینده ۷۱.۵ میلیارد دلار در بازار آی تی هزینه خواهند کرد


موسسه گارتنر پیش‌بینی کرده‌است هزینه کردهای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف هند در بازار آی.تی در سال آینده با ۷.۷ درصد رشد به رقم ۷۱.۵ میلیارد دلار خواهد رسید. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت thehindu، پیش‌بینی موسسه گارتنر حاکی از این است که هزینه کرد سازمان‌ها و شرکت‌های هندی در بخش آی.تی علیرغم برخی مشکلات اقتصادی و فشارهای تورمی در سال آینده نیز افزایش خواهد یافت. 

گارتنر پیش‌بینی کرده است شرکت‌ها و سازمان‌های هندی بخش زیادی از بودجه‌ای را که به تامین خدمات آی.تی خود اختصاص داده‌اند، در بازار ارتباطات دور هزینه خواهند کرد. 

برآورد می‌شود ۶۷ درصد بودجه آی.تی سازمان‌ها و شرکت‌ها در این بازار هزینه شود. 

تحلیلگران معتقدند شرکت‌ها و سازمان‌ها در سال آینده بودجه بیشتری را صرف این بازار خواهند کرد و آن را از ۴۴ میلیارد دلار در سال جاری به ۴۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۳ افزایش خواهند داد. 

بر اساس این گزارش، شرکت‌ها و سازمان‌های هندی ۱۳ درصد از بودجه خود را در بازار سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزارهای هزینه خواهند کرد. 

گارتنر پیش‌بینی کرده است کل بازار سخت‌افزارهای آی.تی در هند در سال آینده میلادی به ۲۰۱۳ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت و در بخش نرم‌افزاری نیز حدود ۴ میلیارد دلار هزینه خواهد شد. 

رشد بازار خدمات آی.تی در سال آینده میلادی نیز ۱۲ درصد برآورد شده است. 

گارتنر پیش از این نیز درباره صنعت پردازش ابری هند ابراز خوشبینی کرده بود. تحلیلگران این موسسه پیش‌بینی کرده بودند بازار خدمات پردازش ابری در این کشور در سال جاری با بیش از ۳۲ درصد رشد خواهد توانست ۳۲۶. ۲ میلیون دلار از بودجه آی.تی سازمان‌ها و شرکت‌ها را به خود جذب کند.
کد مطلب: 24007
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام