۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۴

رقیب اوباما تازه‌ترین سوژه حملات هکرها

ایتنا- ظاهرا میت رامنی سوژه جذابی برای هکرها محسوب می‌شود چراکه ایمیلی درباره میت‌رامنی برای کاربران فرستاده می‌شود که حاوی بدافزار است.
رقیب اوباما تازه‌ترین سوژه حملات هکرها


شرکت امنیتی سوفوس در مورد انتشار ایمیل‌هایی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با هدف آلوده کردن رایانه‌های کاربران هشدار داد. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از آی.تی.پی، این ایمیل ظاهری مشابه با ایمیل‌های ارسالی شبکه خبری سی.ان.ان به کاربرانش دارد که در آنها خبرهای تازه و مهم به اطلاع کاربران می‌رسد.
 
کاربرانی که بر روی محتوای این ایمیل کلیک کنند به وب‌سایتی هدایت می‌شوند که آلوده به بدافزار است.

عنوان این ایمیل این است: خبر فوق‌العاده سی.ان.ان، میت رامنی در یک قدمی ریاست جمهوری. در توضیح خبر نیز چنین آمده که بیش از ۶۰ درصد از رای دهندگان طرفدار میت رامنی هستند و در ادامه از کاربران خواسته شده تا برای کسب اطلاعات بیشتر به یک صفحه وب مراجعه کنند.

صفحه آلوده ظاهراً برای دانلود نرم افزار فلاش پلیر طراحی شده، اما در عمل آلوده به بدافزار می باشد. سرور این صفحه در مریلند آمریکا قرار دارد.

بررسی ها نشان می دهد بدافزار یاد شده نسخه جدیدی از کرم زئوس به نام Zbot است. معمولاً در آستانه برگزاری هر دور انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا هکرها و ویروس نویسان تلاش می کنند کاربران را فریب داده و انواع کرم و ویروس رایانه ای را برای آلوده کردن رایانه ها طراحی می کنند.
کد مطلب: 23999
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام