۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۱

سیستم پردازش ابری یک تریلیون یورو تولید ناخالص اروپا را افزایش می‌دهد

ایتنا- سیستم پردازش ابری، که در برخی کشورها چندان هم جدی گرفته نمی‌شود، در اروپا، باعث افزایش چشمگیر تولید ناخالص داخلی و نیز حدود 4میلیون فرصت شغلی خواهد شد.
سیستم پردازش ابری یک تریلیون یورو تولید ناخالص اروپا را افزایش می‌دهد


مدیران قانون‌گذار مخابراتی اتحادیه اروپا این هفته نشان خواهند داد که با برنامه‌های خود چگونه قصد دارند فرآیند استفاده از فضای پردازش ابری را بین افراد و سازمان‌ها سرعت بخشند تا از این طریق بتوانند طی ۸ سال آتی تولید ناخالص داخلی این منطقه را یک تریلیون دلار افزایش دهند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از سایت reuters، نگرانی‌ها در مورد حفاظت از اطلاعات و از دست رفتن آنها موجب شده است تا کنون فضای پردازش ابری با سرعت قابل ملاحظه‌ای در اروپا گسترش نیابد.

در این منطقه اطلاعات کاربران در سرورهایی با قابلیت کنترل از راه دور ذخیره می‌شوند که می‌توان از هر نقطه در اروپا به آنها دسترسی داشت.

کمیسیون اروپا در نظر دارد با هدف کاهش این نگرانی‌ها فرآیند حفاظت از اطلاعات را شفاف‌سازی کند و یک استاندارد بین‌المللی حفاظت از اطلاعات را ارائه دهد.
 
این شرایط در پیش‌نویس قانون اتحادیه اروپا اعلام شده و قرار است که روز سه‌شنبه به صورت رسمی از طرف مقامات بلند پایه اتحادیه اروپایی اعلام شود.

کاربران اروپایی انتقاد کرده‌اند که بسیاری از قراردادهای مبتنی بر فضای پردازش ابری به درستی مشخص نکرده است که چه کسی مسؤولیت اتفاقاتی نظیر مفقود شدن اطلاعات را به عهده دارد.

این افراد همچنین اعلام کرده‌اند که در فضای پردازش ابری استانداردهای متفاوت و مختلفی وجود دارد که آنها را سردرگم می‌کند.

«نیلی کروئز» رئیس کمیسیون مخابرات اتحادیه اروپا که قرار است جزئیات این استراتژی جدید را توضیح دهد، اعلام کرده است که این کمیسیون تا سال ۲۰۲۰ میلادی فضای پردازش ابری ۹۵۷ میلیارد یورو تولید ناخالص داخلی منطقه اروپا را افزایش می‌دهد و ۳.۸ میلیون فرصت شغلی جدید به وجود می‌آورد.
کد مطلب: 23806
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
خب
اعلام نمیکنین که Gmail رفع فیلتر شد؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام