۰
plusresetminus
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۳
عذرخواهی تیم کوک از کاربران

مدیرعامل اپل: ضعیف عمل کرده‌ایم

ایتنا – با افزایش موج انتقادها و گلایه‌های کارشناسان و کاربران بعد از معرفی نرم‌افزار جدید نقشه اپل، سرانجام تیم کوک مدیر عامل اپل با انتشار نامه عذرخواهی در وب سایت اپل از کاربران دلجویی کرد.
مدیرعامل اپل: ضعیف عمل کرده‌ایم


مدیرعامل اپل به علت مشکلات فراوان نرم افزار نقشه از کاربران عذرخواهی کرد.


بر اساس گزارش ایتنا از تلگراف، دردسرها از وقتی آغاز شد که نرم افزار نقشه اپل مکان خیلی از فروشگاه‌ها یا رستوران‌ها را دقیق نشان نمی‌داد و یا مکان برخی از ایستگاه‌های مترو در اطلاعات آن اصلا ثبت نشده بود.
 
برخی اوقات هم پیش می‌آمد کاربر این نرم‌افزار مکان مورد نظری را در قسمت جست ,جو وارد کند و با پاسخ منفی روبرو شود.

یکی دیگر از مشکلات نرم‌افزار نقشه اپل که کاربران را حسابی عصبانی کرده بود کیفیت بسیار پایین تصاویر ماهواره‌ای از مکان‌های مختلف است. 

با افزایش موج انتقادها و گلایه‌های کارشناسان و کاربران بعد از معرفی نرم‌افزار جدید نقشه اپل، سرانجام تیم کوک مدیر عامل اپل با انتشار نامه عذرخواهی در وب سایت اپل از کاربران دلجویی کرد. 

تیم کوک در این نامه خطاب به کاربران اپل می‌گوید: اپل همیشه سعی کرده تا آنجا که می‌تواند محصولات تراز اول در سطح جهان را با اتکا به تجربیات چند ساله خود به مشتریان عرضه کند. اما حالا فکر می‌کنم با عرضه نقشه جدید خود در هفته گذشته در انجام این وظیفه ضعیف عمل کرده‌ایم. 

او در قسمت دیگری از این نامه می‌افزاید: من و همکارانم از مشکلاتی که این نقشه برای کاربران پیش آورد خیلی متاسفیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا نقاط ضعف آن را برطرف کنیم.

پیش از این اپل در سیستم عامل‌های خود از نقشه گوگل استفاده می‌کرد اما بعد از معرفی نسخه iOS ۶ به دلیل رقابت‌های زیادی که با این شرکت داشت تصمیم گرفت تا خود دست به کار شود و نرم‌افزار نقشه را خودش طراحی کند.
 
کد مطلب: 23781
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام