کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی محصولات برتر با بارکد شبنم در دومین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی

سايت خبری ايتنا , 8 مهر 1391 ساعت 10:47

ایتنا - خرید کالای دارای شبنم باید جزوی از فرهنگ خرید مردم شود.




دومین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی که با حضور بیش از ۵۰ برند برتر داخلی و خارجی بر پا شده بود روز گذشته با اهدای لوح تقدیر به برند های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایتنا از روابط عمومی شبنم - رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: یکی از اهداف ما از برپایی این نمایشگاه آشنایی بازدید کنندگان با برچسب دو بعدی شبنم و نحوه تشخیص کالای اصل از کالای قاچاق و تقلبی به واسطه این کد دوبعدی بود.

محمد طحان پور با اعلام این مطلب افزود: به همین منظور کالاهای خارجی که در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت همگی دارای کد شبنم بودند و به عنوان کالای اصل و دارای ضمانت نامه اصلی معرفی شدند.

وی گفت: بارکد شبنم ابزار مثمر ثمری است برای مصرف کننده که از اصل بودن کالای خود اطمینان یافته و با خرید از وارد کنندگان مجاز ضمن پرداخت هزینه مناسب ، کالای مرغوب و خدمات پس از فروش درخوری را دریافت کند.

وی افزود: جست‌وجو و در خواست بارکد شبنم روی کالا از سوی خریدار باید به صورت یکی از اصول رفتاری خرید مناسب درآید که این امر نیاز به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دارد و ماهم در این نمایشگاه تلاش کردیم که به این مهم بپردازیم.

وی افزود : هدف دیگر ما از برپایی این نمایشگاه تخصصی ، معرفی محصولات کیفی و مرغوب ایرانی و ارج نهادن به تلاش تولید کنندگان ایرانی این محصولات در سالی است که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید و سرمایه ایرانی نام گذاری شده است.

رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی گفت : بسیاری از محصولات لوازم خانگی ایرانی با وجود کیفیت عالی که دارند به بسیاری از کشورهای اروپایی صادر می شوند و جا دارد که این محصولات در کشورمان هم معرفی و هم ردیف کالای خارجی در بازار جای بگیرند.

وی افزود: ۱۰ تا ۱۵ کارخانه تولید اجاق گاز و ۵ تا ۶ کارخانه تولید یخچال فریزر صاحب نام در کشور حضور دارند که تولیدات آنها در حد کیفیت عالی و با برچسب مصرف انرژی A است.

طحان پور گفت:حضور برندهای لوازم خانگی کشورهایی که ایران را تحریم کرده اند در این نمایشگاه ، نشانه ای بر بی اثر بودن تحریم بر تبادلات اقتصادی کشورمان است که این مساله به وضوح در این نمایشگاه اثبات شد.
طحان پور استقبال مردم از این نمایشگاه را خوب توصیف کرد و گفت : چون محل نمایشگاه در هتل المپیک تهران بود مشکل ترافیک و پارکینگ وجود نداشت در نتیجه مردم به راحتی و بدون مشکلات توانستند به نمایشگاه آمده و از محصولات برتر بازدید کنند.
 


کد مطلب: 23773

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/23773/معرفی-محصولات-برتر-بارکد-شبنم-دومین-نمایشگاه-تخصصی-لوازم-خانگی

ايتنا
  https://www.itna.ir