۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۶

همكاري شركت‌هاي LG ، TP Visionو Toshiba در ايجاد اتحاديه تلويزيون‌هاي هوشمند

ایتنا- همکاری و ایجاد چنین اتحادیه‌ای می‌تواند د رنهایت به نفع مصرف‌کنندگان تلویزیون‌های هوشمند باشد.
همكاري شركت‌هاي LG ،  TP Visionو Toshiba در ايجاد اتحاديه تلويزيون‌هاي هوشمند


اتحادیه تلويزيون‌هاي هوشمند با تاسيس هيئت مديره‌اي متشكل از اعضاي كمپاني‌هاي LG ، TP Vision و Toshiba در ماه ژوئن آغاز به كار نمود و به تدريج با افزودن متخصصان مختلف درتمامي بخش‌ها، فعاليت‌های خود را در صنعت تلويزيون‌هاي هوشمند گسترش داد. 


به گزارش ایتنا همزمان با توسعه بازار اين بخش،‌ اتحاديه تلويزيون‌هاي هوشمند ويژگي‌هاي كيت نرم‌افزاري خود، با نام 2.0 (SDK) را در وب‌سايت رسمي www.smarttv-alliance.org منتشر نمود.
SDK در انتهاي سال جاري به بازار عرضه خواهد شد. 

علاوه بر توليدكنندگان تلويزيون‌هاي هوشمند،‌ ساير سازمان‌هايي كه به نحوي در توسعه تلويزيون‌هاي هوشمند نقش دارند نيز به اين اتحاديه پيوسته‌اند.
 
از جمله اين سازمان‌ها مي‌توان شركت‌هاي Master و Qualcomm (طراح سخت‌افزار)،‌Obigo (طراح و كاوشگر وب) و Yu Me (‌تهيه‌كننده نرم‌افزارهاي تبليغات ويدئويي) را نام برد. 

به گفته مدير ارشد اين اتحاديه، افزايش تعداد اعضاي اين اتحاديه حاكي از آن است كه شركت‌ها پي به اهميت اين اتحاديه برده‌اند.
 
اين يك صنعت مي‌باشد كه مي‌تواند مشكلات شايع را حل نماید و منافع مشخصي براي مصرف‌كنندگان داشته باشد.
 
تنوع در اعضاي اتحاديه تلويزيون‌هاي هوشمند نشانگر آن است كه اين تنها يک نوآوري از سازندگان تلويزيون‌ها نبوده و يک حركت صنعتي مي‌باشد. 

ويژگي‌هاي اين اتحاديه تنها بصورت آزمايش‌هاي تئوريك نمي‌باشد.
 
به طوري كه شركت Obigo نرم‌افزارهاي كاربردي پيشرفته‌ای دارد كه بر اساس ويژگي Alliance SDK 1.0 بطور منسجم روي تلويزيون‌ها كار مي‌كند.
 
از ماه سپتامبر مصرف‌كنندگان قادر خواهند بود از اين نرم‌افزارهاي كاربردي (از جمله Accuawather و Vilanoise) لذت ببرند.

علاوه بر اينها نرم‌افزارهاي كاربردي ديگري نيز از طريق اعضاي اين اتحاديه در دسترس همگان قرار خواهند گرفت. 

به گفته مدير شركت Obigo اين مرحله مهمي براي ما در صنعت مي‌باشد و فرصت‌ها و موقعيت‌هاي بزرگي را براي ما ايجاد می‌نماید.
 
اكنون ما قادر هستيم به جاي آزمايش نرم‌افزارهاي مشابه روي تلويزيون‌هاي مختلف، وقت و انرژي خود را صرف ساخت نرم‌افزارهاي بهتر نماييم و علاوه بر اين به موفقيت‌هاي هر چه بيشتر دست يابيم.

از آنجايي كه گروه‌هاي مختلفي در صنعت تلويزيون‌هاي هوشمند در كنار هم وجود دارند، اتحاديه تلويزيون‌هاي هوشمند ويژگي‌هاي SDK2.0 مربوط به محصولات سال ۲۰۱۱ شركت‌هاي عضو خود را از طريق وب سايت رسمي خود منتشر خواهد كرد.

توسعه‌دهندگان با بررسي اين ويژگي‌ها قادر به درك قابليت‌هاي موجود درمحصولات سال ۲۰۱۳ شده و متقابلا" نتايج به‌دست آمده را در طراحي‌هاي خود لحاظ خواهند كرد.

بعد از انتشار اين ويژگي‌ها، نرم‌افزار SDK از طريق وب‌سايت www.smarttv-alliance.org قابل دانلود براي عموم مردم خواهد بود.
 
کد مطلب: 23739
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام