۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۵۴

انهدام باند برداشت‌هاي غيرمجاز از حساب شهروندان

ایتنا - در تحقیقات صورت گرفته و استعلام از کلیه حساب‌های بانکی شاکی و خریدهای اینترنتی مشخص شد بیشتر وجوه مسروقه به صورت خرید شارژ تلفن همراه مصرف شده است.


رئیس پلیس فتاي استان لرستان از متلاشی‌شدن باند برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان خبر داد.

به گزارش ایتنا از ايسنا، سرهنگ بهشتي دراين‌باره گفت: ماموران در پی وصول چندین فقره پرونده مبنی بر سرقت وجه‌نقد از حساب بانکی شهروندان از طریق اینترنت وارد عمل شدند. در تحقیقات صورت گرفته و استعلام از کلیه حساب‌های بانکی شاکی و خریدهای اینترنتی مشخص شد بیشتر وجوه مسروقه به صورت خرید شارژ تلفن همراه مصرف شده است.

رئیس پلیس فتاي استان لرستان با بيان اينكه پس از بررسی‌ها، متهم شناسایی و دستگیر شد، گفت: وی در بازجویی‌های بعمل آمده با توجه به مستندات ارائه شده توسط پلیس فتا به جرم خود اقرار کرد.

بهشتي گفت: متهم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی عنوان كرد كه با همکاری شش همدست خود مرتكب جرم شده است.

به گفته وي، تمام متهمان در عملیاتی شناسایی و دستگیر شدند كه در اعترافات متهمان مشخص شد، آنان از چندین استان کشور اقدام به سرقت اینترنتی کرده‌اند که تاکنون هفت پرونده در ارتباط با کلاهبرداری متهمان تشکیل شده و شناسایی ديگر مالباختگان در دستور کار این پلیس است.

رئيس پليس فتاي استان لرستان با تاكيد بر اينكه تخریب و اخلال در داده‌ها یا سیستم‌های رایانه‌ای و سرقت و کلاهبرداری اطلاعات دیگران جرم است، تصريح‌كرد: پلیس با عاملان چنين جرائمي برخوردي قاطع خواهد کرد.
کد مطلب: 23692
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام