۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۳

اینفور راهکار جدیدی در حوزه بازاریابی عرضه کرد

ایتنا- از ویژگی‌های این راهکار نرم‌افزاری، راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی به صورت اتوماتیک و کنترل نتایج آن است.
اینفور راهکار جدیدی در حوزه بازاریابی عرضه کرد


شرکت اینفور، یکی از عرضه‌کنندگان مطرح راهکارهای کسب‌وکار از عرضه نرم‌افزار جدیدی در حوزه بازاریابی با نام اینفورس مارکتینگ (Inforce Marketing) خبر داده است.


اینفورس مارکتینگ یک سیستم اتوماسیون بازاریابی است که با پلتفرم دریم فورس (Dreamforce) شرکت سیلزفورس نیز یکپارچه شده است.

به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت enterpriseappstoday، شرکت اینفور اعلام کرده است این نرم‌افزار یکپارچگی زیادی با فرایندهای بازاریابی سیلزفورس دارد و بینش و آگاهی عمیق‌تری نسبت به عواملی همچون هزینه‌ها، درآمد‌ها، مشتریان بالقوه و غیره به دست می‌دهد و بازاریاب‌ها را قادر می‌سازد تمام تلاش خود را صرف کسب درآمد بیشتر کنند.

این نرم‌افزار به صورت خودکار قادر به راه‌اندازی یک کمپین بازاریابی و کنترل نتایج و تاثیرات آن است.

این کار بازاریاب‌ها را قادر می‌سازد وقت خود را صرف بررسی و کنترل پیشرفت یک کمپین بازاریابی نکنند.

یکی دیگر از قابلیت‌های پیش‌بینی شده برای نرم‌افزار اینفورس مارکتینگ این است که کمپین‌های بازاریابی را در چند کانال مختلف مثل ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌هایی از این دست راه‌اندازی می‌کند.

شرکت اینفور در راهکار جدید خود یک ابزار تحلیلی نیز پیش‌بینی کرده است که کاربران به کمک آن می‌توانند عملیاتی مثل برنامه‌ریزی، مدیریت، پیگیری اهداف درآمدی و بررسی عملکرد‌ها را آسان‌تر انجام دهند.

نرم‌افزار بازاریابی اینفور هم اکنون در فروشگاه مجازی شرکت سیلزفور که به AppExchange معروف است، در دسترس مشتریان راهکارهای این شرکت قرار دارد.

این دومین نرم‌افزار عرضه شده از سوی شرکت اینفور است که در فروشگاه مجازی سیلزفورس به فروش می‌رود.

این شرکت در ماه مارس سال جاری نیز یکی از راهکارهای خود را که اینفورس اوری ور (Inforce Everywhere) نام داشت، در این فروشگاه عرضه کرد.

اینفور اعلام کرده است در سه ماهه اول سال آینده میلادی قابلیت‌های جدیدی را نیز به این راهکار خواهد افزود.
کد مطلب: 23679
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام