کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمادگي ال.جی براي دستيابي به جايگاه برتر در نسل تكنولوژي‌های آتی

سايت خبری ايتنا , 1 مهر 1391 ساعت 16:43

ایتنا - ال جي به گسترش توليد محصولات اصلي خود با تمركز به حضور در بازارهاي نوپا‌ ادامه خواهد داد، به ويژه قصد دارد تلويزيون‌هاي هوشمند و LED را با قيمت و در ابعاد مختلف به بازار عرضه نمايد.




در نمايشگاه IFA ۲۰۱۲ برلين، شرکت ال.جي اعلام كرد كه به دنبال دستيابي به يك موقعيت مستحكم و رشدي چشمگير، توسط ارتقاء تكنولوژي‌هاي موجود تا بالاترين حد ممكن و ايجاد فضايي جهت مشاهده سرعت، خلاقيت و نمايش ميزان اهميت اين دو مقوله در صنعت تلويزيون و گوشي‌هاي همراه مي‌باشد.

به گزارش ایتنا به گفته مديران ارشد اين بخش، ‌ال.جي به خوبي در راه دستيابي به مقام اول در بازار جهاني تلويزيون قدم برداشته و با عرضه تلويزيون OLED و CINEMA ۳D هوشمند خود توانسته به رشد چشمگيري دست يابد.

دستيابي به موقعيت مستحكم در رهبري بازار تلويزيون‌هاي OLED
بر اساس مزيت‌هاي به دست آمده از طريق تكنولوژي WRGB، شركت ال جي قصد دارد عرضه تلويزيون ۵۵ اينچي OLED خود را از سال جاري در كره آغاز نمايد.
همزمان، براي تحكيم موقعيت خود در بازار و پيشي گرفتن از رقبا و ارائه محصولات جديد، ال.جي قصد دارد كه توليد تلويزيون‌هاي OLED خود را به همراه نسل بعدي محصولات متنوع در سال ۲۰۱۳ گسترش دهد.

تلويزيون‌هاي OLED از اهميت استراتژيك ويژه‌اي براي ال.جي برخوردار مي‌باشند.
سرعت توسعه تكنولوژي WRGB در شركت‌هاي LG Electronics و LG Display ابتدا كاملا" در تلويزيون‌هاي OLED آنها مشهود بوده و سپس شروع به توليد تلويزيون‌هايي با نوآوري‌هاي جديد نمودند.

در حال حاضر ال.جي سعي در تقويت تمامي اين مراحل براي پروژه‌هاي آتي دارد.
همچنين با ارتقاء محصولات خود توسط بخش تحقيق و توسعه و همكاري با شركت‌هاي زيرمجموعه خود مانند LG Display و LG Innotek به اهداف خود تحقق مي‌بخشد.
در بخش توانمندي‌هاي توليد نیز، ال.جي در نظر دارد كه زيربناي محكم‌تري در مقايسه با رقباي خود از طريق سرمايه‌گذاري و توسعه همكاري خود با LG Display ايجاد نمايد.

برتري بازار تلويزيون‌هاي سه بعدي هوشمند
ال جي قصد دارد همچنان به گسترش توليد موفق تلويزيون‌هاي CINEMA 3D خود كه مجهز به تكنولوژي FPR مي‌باشد ادامه دهد.
طیف وسیع تلویزیون‌های سه بعدی ال جی، از ۳۲ تا ۸۴ اینچ، درک افراد را از عبارت LG=3D افزایش داده است.

علاوه بر گسترش توليد تلويزيون‌هاي CINEMA 3D، ال جي در معرفي محصولاتي جديد و متفاوت براي دستيابي به رتبه اول جهاني در فروش تلويزيون‌هاي سه بعدي تمركز دارد.
‌به عنوان مثال مي‌توان به تلويزيون UD 3D ال جي اشاره كرد.
همچنين تلويزيون‌هاي ۸۴ اينجي ال جي نيز كه در سال جاري به بازار عرضه شده‌اند از نمونه‌هاي موثر در استحکام موقعيت ال.جي در بين رقباي خود بوده است.

در بخش تلويزيون‌هاي هوشمند،‌ ال جي سعي دارد جايگاه اول را در زمينه اتحاديه تلويزيون‌هاي هوشمند به همراه شركاي اصلي خود كسب نموده و برنامه‌هاي كاربردي سازگار با تلويزيون‌هاي هوشمند را بر پايه اينترنت راه‌اندازي نمايد.
اين امر به تقويت جايگاه ال جي در بازار تلويزيون‌هاي هوشمند كمك شاياني مي‌نمايد.

افزایش تعداد محصولات در جهت رشد هر چه بيشتر
براي دستيابي به جايگاه اول در بازار جهانی تلويزيون،‌ال جي سعي در بهبود محصولات خود و توليد مدل‌هايي جديد به همراه تكنولوژي‌هاي به روز و منحصر به فرد دنيا دارد.
گروه محصولات صوتی و تصویری ال.جی در آینده در گروه‌های جدیدی طبقه‌بندي شده و با استراتژي‌هاي جديد وارد بازار خواهند شد.

تمامي محصولات با توجه به ويژگي‌ها و مصرف كننده مربوط به خود،‌ در گروه‌هايي چون محصولات جديد،‌ پيشرفته، دارای توليد انبوه و معمولي دسته‌بندي مي‌شوند.
به عنوان مثال تلويزيون‌های OLED و UD 3D در گروه محصولات جديد قرار داشته و در بازارهاي منتخب عرضه خواهند شد.
ال جي همچنين قصد دارد توليد محصولات خود،‌ مجهز به تكنولوژي‌هاي پيشرفته و طراحي CINEMA SCREEN را افزايش داده تا بتواند تقاضاي بازار براي برخورداري از صفحه نمايش‌هاي بزرگ و سينماي خانگي واقعي را برآورده سازد.

در انتها لازم به ذكر است كه ال جي به گسترش توليد محصولات اصلي خود با تمركز به حضور در بازارهاي نوپا‌ ادامه خواهد داد. به ويژه قصد دارد تلويزيون‌هاي هوشمند و LED را با قيمت و در ابعاد مختلف به بازار عرضه نمايد.
ارزش افزوده با ارائه محصولاتي مشخص براي بازارهاي منطقه‌اي و بر اساس نیازمندی‌های آنها ایجاد می‌گردد.
همچنین ال جی در نظر دارد خطوط توليد محصولات خود را در بازارهاي نوپا افزايش دهد.
 


کد مطلب: 23675

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/23675/آمادگي-ال-جی-براي-دستيابي-جايگاه-برتر-نسل-تكنولوژي-های-آتی

ايتنا
  https://www.itna.ir