۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۴

کاهش چشمگیر درآمد اینتل

ایتنا - در پی انتشار این گزارش، سرمایه‌گذاران واکنش منفی نشان داده و به همین رو ارزش سهام اینتل با کاهش ۹۰ سنتی یا ۳.۶ درصدی به ۲۴ دلار و ۱۹ سنت در هر سهم رسید.


شرکت اینتل در تازه‌ترین گزارش خود از کاهش درآمدها در سه ماهه سوم سال جاری میلادی خبر داد. 


به گزارش ایتنا از ایسنا، بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده چیپ‌های کامپیوتری جهان پیش‌بینی کرده است که در سه ماهه سوم سال جاری میلادی درآمدی برابر با ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار داشته باشد که در مقایسه با درآمد ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلاری اینتل در سه ماهه مشابه سال گذشته کاهش هفت درصدی نشان می‌دهد.

پیش‌بینی اینتل مبنی بر درآمد ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلاری در سه ماهه سوم سال در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت در ماه جولای این رقم را ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تا ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار پیش‌بینی کرده بود.


آسوشیتدپرس گزارش کرده است که در پی انتشار این گزارش، سرمایه‌گذاران واکنش منفی نشان داده و به همین رو ارزش سهام اینتل با کاهش ۹۰ سنتی یا ۳.۶ درصدی به ۲۴ دلار و ۱۹ سنت در هر سهم رسید.


اینتل دلیل کاهش فروش خود را روند نزولی تقاضا برای کامپیوترهای شخصی اعلام و پیش‌بینی کرد که چنین کاهش فروشی برای دیگر شرکت‌هایی که در زمینه تولید و فروش کامپیوترهای شخصی فعال هستند نیز روی خواهد داد.
 
کد مطلب: 23542
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام