۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۷

مایکروسافت نسخه جدید ابزارهای مدیریتی خود را پاییز عرضه می‌کند

ایتنا- این بسته نرم‌افزاری، به قیمت یک دلار برای هر کاربر به فروش می‌رسد.
مایکروسافت نسخه جدید ابزارهای مدیریتی خود را پاییز عرضه می‌کند


شرکت مایکروسافت قصد دارد نسخه‌های جدیدی از ابزارهای مدیریتی و راهکارهای مجازی سازی کسب‌وکار خود را در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ وارد بازار کند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت zdnet، مایکروسافت بر اساس برنامه زمان‌بندی خود تلاش می‌کند جدید‌ترین نسخه‌های ابزار مدیریتی و راهکار مجازی سازی خود را در قالب بسته نرم‌افزاری MDOP 2012 (بسته بهینه سازی دسکتاپی مایکروسافت) تا قبل از پایان سال جاری میلادی وارد بازار کند. 

مایکروسافت همچنین از عرضه ابزار مجازی‌سازی جدیدی به نام یو‌ ای وی (UE-V) خبر داده‌اند. 

یو‌ ای وی در واقع یک ابزار مجازی سازی است که به کاربران دستگاه‌های تحت ویندوز ۷ یا ۸ اجازه می‌دهد تغییرات مورد نظر خود را بدون نیاز به تغییر پیکربندی نرم‌افزارهای کاربردی و یا تنظیمات این دستگاه‌ها انجام دهند. 

براساس این گزارش، بسته بهینه‌سازی دسکتاپی مایکروسافت (MDOP) مجموعه متنوعی از راهکارهای عرضه شده از سوی این شرکت برای کسب‌وکار‌ها و شرکت‌های تجاری را در بر می‌گیرد. 

ابزار مجازی‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی (App-V)، ابزار مجازی سازی دسکتاپی کسب‌وکار‌ها (MED-V)، ابزار مدیریت پیشرفته سیاست‌های گروهی (AGPM)، خدمات فهرست دارایی‌ها (AIS)، ابزار ره‌گیری و مدیریت بیت لاکر (MBAM) و ابزار عیب یابی و بازیابی اطلاعات (DART) و ابزار ره‌گیری خطاهای دسکتاپی مایکروسافت (DEM) از جمله راهکارهایی است که قرار است در جدید‌ترین بسته نرم‌افزاری مایکروسافت برای کسب‌وکار‌ها عرضه شود. 

مایکروسافت قصد دارد با عرضه بسته نرم‌افزاری MDOP کاربران را ترغیب کند به عضویت خدمات پرداخت مدت معین این شرکت درآیند. 

مایکروسافت هم‌اکنون برنامه‌ای با عنوان سافت ویر آشورنس (Software Assurance) طراحی کرده است که کاربران با عضویت در آن می‌توانند به ازای پرداخت حق اشتراک ماهانه و یا سالانه برخی از راهکارهای مایکروسافت، از آن‌ها استفاده کنند. 

این شرکت در حال حاضر بسته نرم‌افزاری MDOP خود را (به قیمت یک دلار به ازای هر کاربر) در اختیار مشتریانی قرار می‌دهد که از خدمات امنیتی ویندوز ایتیون پی سی (Intune PC) استفاده می‌کنند.
کد مطلب: 23540
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
همین یک دلارم نمیتونیم پرداخت کنیم. نامردا بد جوری تحریم کردن.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام