۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۵
قدرت‌نمايي ايسوس با تبلت‌های خود در IFA

ارائه دو تبلت Vivo Tab و Vivo Tab RT با ويندوز هشت

ایتنا - ايسوس با ارائه تبلت جديد Vivo Tab و Vivo Tab RT که مجهز به صفحه نمایش چند لمسي با کيفيت و صفحه‌کليد QWERTY با قابليت جدا شدن است تجربه جديدي را براي کاربر در استفاده از ويندوز هشت روي يک تبلت به وجود آورد.
ارائه دو تبلت Vivo Tab و Vivo Tab RT با ويندوز هشت

در نمايشگاه IFA امسال که مانند هر سال در شهر برلين آلمان برگزار مي‌شود شرکت ايسوس با ارائه تبلت جديد Vivo Tab و Vivo Tab RT که مجهز به صفحه نمایش چند لمسي با کيفيت و صفحه‌کليد QWERTY با قابليت جدا شدن است تجربه جديدي را براي کاربر در استفاده از ويندوز هشت روي يک تبلت به وجود آورد (اين محصولات در گذشته با نام Tablet 810 و Tablet 600 شناخته مي‌شد و در کامپيوتکس معرفي شده بود).


به گزارش ایتنا بر اساس اطلاعات ارائه شده نام Vivo از معناي لاتين کلمه "To live" براي زندگي گرفته شده است و در آن شرکت ايسوس با ارائه امکانات جذاب تجربه‌اي نو را براي استفاده بهتر در ويندوز هشت براي کاربر به وجود آورده است.

Vivo داراي دو امکان منحصر به فرد است يکي از اين امکانات ارائه يک صفحه چند لمسي قدرتمند از نوع IPS+ است که تجربه‌‌اي نو را براي کاربر در هنگام کار با ويندوز هشت به وجود می‌آورد و ويژگي ديگر صفحه کليد QWERTY قابل جدا شدن است که بسيار کاربردي است.

علاوه بر اين وجود فناوري TruVivid همراه با ويژگي Corning Fit Glass باعث ارائه تصاوير با رنگ‌هاي جذاب‌تر و همچنين صفحه نمایشي مقاومت‌تر در مقابل خراش و صدمات مي‌شود. تبلت Vivo Tab مجهز به نسل جديد پردازنده اتم اينتل، دو گيگابايت حافظه و 64 گيگابايت حافظه eMMC براي ذخيره اطلاعات است. همچنين با وجود پشتيباني از digitizer شرکت Wacom با 1024 مرحله که دقت بسيار بالايي است تجربه‌اي نو از استفاده در محيط ويندوز هشت براي کاربر به وجود می‌آید.

علاوه بر اين وجود صفحه‌کليد کامل و پورت‌هاي USB باعث امکان مديريت بهتر و دست‌يابي به امکانات بيشتري مي‌شود.
اين دستگاه مجهز به صفحه نمایش 11.6 اينچي با دقت 768×1366 پيکسل است و با استفاده از فناوري پيشرفته‌اي که از شرکت Wacom به ارث بده است مي‌تواند در يک زمان به 10 اشاره لمسي پاسخ دهد.
اين دستگاه بدون صفحه‌کليد وزن و ضخامت بسيار کمي دارد و اين موضوع باعث مي‌شود بتوانيد به راحتي آن را با خود حمل کنيد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده Vivo Tab داراي ضخامت 8.7 ميلي‌متر و ۶۷۵ گرم وزن است.
علاوه بر اين وجود فناوري اختصاصي Sonic master، دوربين دو مگاپیکلسی با فلش LED و پشتيباني از فناوري NFC از ديگر امکانات اين محصول است.
Vivo Tab RT هم ديگر محصول ارائه شده در اين نمايشگاه بود که از پردازنده چهار هسته‌اي Tegra ۳ شرکت NVidia، ۲ گيگابايت حافظه و ۳۲ گيگابايت حافظه eMMC براي ذخيره اطلاعات بهره مي‌برد.

اين تبلت مجهز به ويندوز RT است که از امکانات به نسبت کمتري در مقايسه با ويندوز هشت برخوردار است. اين دستگاه مجهز به صفحه نمايش ۱۰.۱ اينچي با دقت ۷۶۸×۱۳۶۶ پيکسل با فناوري IPS+ است.
علاوه بر اين Vivo Tab RT از امکاناتي که در Vivo Tab‌وجود داشت پشتيباني مي‌کند و تقریباً چيزي کمتر از برادر بزرگ‌تر خود ندارد.
 
کد مطلب: 23534
نام شما
آدرس ايميل شما