۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۲

نرم‌افزار اینترنتی جدید برای فروش بالا‌تر و ارتباط بهتر با مشتری عرضه شد

ایتنا- وظیفه و کاربرد این نرم‌افزار، هدایت آسان‌تر فعالیت‌ها، ارتباط با مشتریان و فروش بالاتر برای شرکت‌های متوسط و کوچک است.
نرم‌افزار اینترنتی جدید برای فروش بالا‌تر و ارتباط بهتر با مشتری عرضه شد


بازاریابی از طریق پست الکترونیکی و قابلیت‌های رسانه‌های اجتماعی با هدف جمع‌آوری اطلاعات روی سایت‌هایی مانند توییتر، LinkedIn و فیس‌بوک از مهم‌ترین قابلیت‌های پلتفرم سازمانی Campaigner CRM محسوب می‌شود.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از سایت equities، پلتفرم جدید مدیریت ارتباط با مشتری موسوم به Campaigner CRM که مخصوص شرکت‌های کوچک و متوسط ساخته شده است، به‌تازگی توسط شرکت ارائه دهنده خدمات پردازش ابری موسوم به j2 Global s Campaigner که به صورت تخصصی در زمینه تولید نرم‌افزارهای فروش و بازاریابی فعالیت می‌کند، ارائه شده است. 

نسخه ارزان این نرم‌افزار به‌ازای هر کاربر ماهانه ۲۹.۹۹ دلار قیمت دارد که در اصل این پلتفرم ترکیبی از نرم‌افزار فروش محصولات، ارتباط با شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای فرآیند فروش و گزارش‌های بصری را در یک نسخه اینترنتی شامل می‌شود.

مدیران فروش در سازمان‌ها از طریق این نرم‌افزار می‌توانند گزارش‌هایی را در اختیار بگیرند که نشان می‌دهد در هر یک از بخش‌های چرخه فروش محصول چه اتفاقی با چه جزئیاتی رخ می‌دهد.

گزارش‌ها می‌توانند به صورت منظم و روزانه، هفتگی و ماهانه ایمیل شوند و فضایی را پیش‌روی مدیران و گروه فروش بگذارند تا در خصوص عرضه و فروش محصولات اطلاعات دقیق‌تری در اختیار داشته باشند.

«ریک فائولک» مدیر مرکز سرویس‌های پردازش ابری برای بازاریابی و فروش در شرکت Campaigner گفت: «بسته نرم‌افزاری جامع ما که شامل سیستم بازاریابی پست الکترونیکی و ابزار اجتماعی CRM می‌شود، یک ابزار واحد و کارآمد است که به شرکت‌های کوچک کمک می‌کند فعالیت‌های خود را آسان‌تر هدایت کنند، با مشتریان ارتباط بهتری برقرار سازند و فروش بالاتری داشته باشند.»
 
کد مطلب: 23504
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام