۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۱

شرکت کست سافت ویر وارد بازار راهکارهای هوشمندی تجاری شد

ایتنا- کست‌سافت‌ویر بسته‌ نرم‌افزاری تازه‌ای به بازار عرضه کرده است که مزایای زیادی از جمله انجام خودکار فرایند‌های پردازش داده‌ها را شامل می‌شود.
شرکت کست سافت ویر وارد بازار راهکارهای هوشمندی تجاری شد


شرکت کِست‌سافت‌ویر (Quest Software) با عرضه راهکار نرم‌افزاری جدیدی با نام تود (Toad) وارد بازار ابزارهای هوشمندی تجاری شده است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت enterpriseappstoday، شرکت کست‌سافت ویر یک بسته نرم‌افزاری جدید با نام تود بیزینس اینتلیجنس را عرضه کرده‌است که کسب‌وکارهای کاربر به کمک آن می‌توانند طرح‌های یکپارچه‌سازی داده‌ها را به صورت خودکار انجام دهند.

این نرم‌افزار در واقع ادامه ابزارهای توسعه‌ای پایگاه‌های داده تود است که بنا به گفته کست سافت ویر شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر به کمک آن می‌توانند بر پیچیدگی‌هایی که در زمینه استفاده از داده‌های کلان در پلتفرم‌های هوشمندی تجاری با آن مواجه هستند، فائق آیند. 

این نرم‌افزار فرایندهای چند مرحله‌ای پردازش داده‌ها را نیز به طور خودکار انجام می‌دهد.

دارین بارتیک، معاون کست‌سافت‌ویر و مدیر بخش پایگاه‌های داده این شرکت درباره ابزار هوشمندی تجاری تود گفته است: بسته نرم‌افزاری هوشمندی تجاری تود قابلیت‌هایی را ايجاد می‌کند که هم مبتنی بر نیازهای عرضه تولیدکنندگان داده‌هاست و هم مصرف‌کنندگان داده‌ها.

این ابزار منابع داده‌ها را یکپارچه می‌کند و آن‌ها را در دیدگاه‌های مربوط به کاربر شریک می‌کند.

وی همچنین گفته است ابزار هوشمندی تجاری تود با فراهم کردن زمینه دسترسی به داده‌های سازمانی به شیوه‌ای که راهبری و کنترل‌های امنیتی داده‌ها را حفظ می‌کند، به شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر اجازه می‌دهد ارزش سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در حوزه آی‌تی و هوشمندی تجاری خود را برآورد کنند و از این طریق در پول و زمان خود صرفه جویی کنند.

بسته نرم‌افزاری تود دارای ابزارهای مختلفی است که کار پردازش و تحلیل داده‌ها را برای کاربران آسان می‌کند.

قیمت پایه این نرم‌افزار ۱.۲۹۵ دلار به ازای هر مشتری است که حداقل پنج پایگاه را پشتیبانی می‌کند.
 
کد مطلب: 23483
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام