کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وزیر ارتباطات

مرحله اول شبکه ملی اطلاعات در سراسر کشور اجرایی شد

سايت خبری ايتنا , 13 شهريور 1391 ساعت 11:29

ایتنا - تقی‌پور: با اجرا شدن مرحله اول شبکه ملی اطلاعات در تمامی استان‌ها، به دو شبکه مستقل اینترنت و شبکه ملی اطلاعات دسترسی خواهیم داشت.





وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تاکنون، مرحله اول شبکه ملی اطلاعات که همان تفکیک شبکه است در ۲۸ استان اجرا شده و ۲ استان باقی مانده تا پایان شهریورماه سال جاری تکمیل خواهند شد.



به گزارش ايتنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، رضا تقی پور اظهار کرد: با اجرا شدن مرحله اول شبکه ملی اطلاعات در تمامی استان‌ها، به دو شبکه مستقل اینترنت و شبکه ملی اطلاعات دسترسی خواهیم داشت.


وی تاکید کرد: مستقل بودن به مفهوم عدم دسترسی به اینترنت نیست بلکه آن شبکه در کنار شبکه ملی اطلاعات قابل دسترسی است و کماکان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با استان‌ها درخصوص ارائه خدمات دولتی به صورت الکترونیک به امضا رسیده پیشرفت قابل قبولی داشتیم که تکمیل شبکه مترو اینترنت استان کرمان از نمونه‌های بارز آنست که طی روزهای آینده افتتاح خواهد شد و در مجموع ادارات اکثر استانها تقریبا تمام فرایندهایشان را تبدیل به فرایند الکترونیکي کردند که امیدواریم با همکاری خود دستگاه‌ها این کار سرعت بیشتری پیدا کند.
 


کد مطلب: 23456

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/23456/مرحله-اول-شبکه-ملی-اطلاعات-سراسر-کشور-اجرایی

ايتنا
  https://www.itna.ir