۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۵

سامسونگ: محصولاتمان را از روی اپل کپی نکرده‌ایم

ایتنا - ارائه این شهادت به دنبال شکایت تازه اپل از سامسونگ در ۱۴ اگوست صورت گرفته که طی آن اپل خواستار دریافت غرامت ۲.۵ میلیارد دلاری از سامسونگ به علت نقض کپی رایت و حقوق مالکیت معنوی خود شده است.


در اولین روز برگزاری دادگاه رسیدگی به اختلاف سامسونگ و اپل، مدیران این شرکت طراحی محصولاتشان را مبتنی بر هنر برتر خود و نه طراحی‌های اپل دانستند. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از ای ویک، سامسونگ تصریح کرده که گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایش به هیچ وجه با تقلید از ایفون و آی‌پد ساخته نشده‌اند و سامسونگ خود با ثبت تعدادی اختراع اقدام به طراحی و ساختن تبلت‌ها و گوشی‌های مورد نظرش کرده است.

ارائه این شهادت به دنبال شکایت تازه اپل از سامسونگ در ۱۴ اگوست صورت گرفته که طی آن اپل خواستار دریافت غرامت ۲.۵ میلیارد دلاری از سامسونگ به علت نقض کپی رایت و حقوق مالکیت معنوی خود شده است.

شاهدان سامسونگ با حضور در این دادگاه در سن خوزه کالیفرنیا تصریح کرده اند که فناوری‌های سامسونگ به طور ابتکاری توسط این شرکت طراحی شده و همگی آنها از جمله فناوری‌های لمسی، زوم و ... اختصاصی هستند. انتظار می‌رود رسیدگی به این پرونده برای مدت طولانی ادامه پیدا کند. 
 
 
کد مطلب: 23259
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام