۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۳
انقلابی در طراحی و کارایی خارق‌العاده

دوربین‌های خانواده ST سامسونگ

ایتنا- شما با هرسلیقه‌ای می‌توانید مشتری دوربین‌های جدید سامسونگ باشید.
دوربین‌های خانواده ST سامسونگ


شرکت سامسونگ به عنوان پیشرو در صنعت رسانه‌های دیجیتال و تکنولوژی‌های مربوط به آن، امروز از جدیدترین خانواده دوربین‌های دیجیتال خود، ملقب به ST، پرده برداشت.


دوربین‌های ST88 و ST68 دارای کیفیت تصویر ۱۶.۱ مگاپیکسل و همراه با طراحی زیبایشان مجموعه‌ای بی‌نظیر و قدرتمند را تشکیل می‌دهند.

به گزارش رسیده به ایتنا تمام اعضای خانواده ST در حدی ابعادشان فشرده است که به راحتی داخل جیب جا می‌شوند و می‌توان آنها را برای ثبت خاطرات، در همه جا با خود همراه داشت.

هر مدل در رنگ‌های متنوعی ارائه می‌شود تا جوابگوی سلایق مختلف باشد.

مدل ST88 با رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز و مدل‌ ST68 در پنج رنگ متفاوت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

بدنۀ صیقل خوردۀ این خانواده تعریف جدیدی از طراحی ظاهری را ارئه کرده است.

به لطف تکنولوژی تثبیت نوری تصاویر در ST۸۸، امکان ثبت تصاویری شفاف و استوار برای عکاسان ( برای همه و در هر جا ) فراهم است. بدون داشتن هیچ تجربه‌ای.

حتی در صورت کم شدن نور نیز نباید در مورد کیفیت تصاویر خود نگران باشید، چرا که لنز هوشمند F۲.۵ با زاویه عریض ۲۵ میلیمتر گزینه‌ای ایده‌آل برای ثبت تصاویر در نور کم است، چرا که این لنز توانایی خاصی در شکار نور برای شما دارد.

شایان ذکر است که این لنز بر روی هر دو عضو این خانواده به کار گرفته شده است.

تمامی مدل‌هایی که دارای زوم اپتیکال ۵X هستند سبب می‌شود تا هیچ جزییاتی از دید دوربین شما پنهان نماند در زمانی که تصمیم به بررسی دقیق‌تر می‌گیرید.

تمامی تصاویر با سنسور CCD و کیفیت ۱۶ مگاپیکسل ثبت می‌شوند و این بدان معناست که خانوادۀ ST تصاویری بی‌نظیر و فوق‌العاده را با خود به همراه می‌آورند.

مدل ST68 دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 720p و سرعت ثبت تصویر ۳۰ فریم بر ثانیه هستند.


با استفاده از این قابلیت کاربر می‌تواند تصاویری بی‌نقص را ثبت کند و به لطف کیفیت بالای تصاویر آنها را با افتخار با دوستان و خانواده‌اش به اشتراک گذارد.




در مدل ST88 می‌توانید تصاویر را در آن واحد و از طریق نمایشگر hVGA LCD و ۳ اینچی دوربین، با دیگران به اشتراک گذارید.

آقای میونگ سون آپ معاون ارشد و مسئول بخش تجارت تصاویر دیجیتال در سامسونگ، چنین می‌گوید : تمرکز خانواده ST همواره بر این بوده که مشتری را در امر عکاسی به بهترین تبدیل کند.

این امر به لطف دوربین‌هایی با قابلیت حمل و نقل بالا، ممکن گشته است؛ فراموش نکنید که طراحی و ظاهر یک دوربین بیانگر شخصیت شخصی شما نیز خواهد بود.

خانواده ST نتیجه‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شوند که از ترکیب طراحی و رنگ‌بندی‌های برجسته و امکان ثبت تصاویری با کیفیت ممتاز بوجود آمده‌اند.

فراموش نکنیم که امکاناتی مانند OIS و ثبت تصاویر پانوراما به صورت زنده، سبب شده تا کاربران به داشتن دوربین‌های این خانواده افتخار کنند.
 
کد مطلب: 23252
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام