۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۸
بیانیه مطبوعاتی

خاور میانه جدیدترین تلفن هوشمند سونی، Xperia ion، را پذیرا می شود

ایتنا- هتل آتلانتیس، این‌بار استقبال از گوشی هوشمند سونی را به عهده گرفت.
خاور میانه جدیدترین تلفن هوشمند سونی، Xperia ion، را پذیرا می شود



• همه چیز با وضوح بالا (HD) با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و تصویربرداری HD
• صفحه نمایش ۴.۶ با وضوح خارق العاده با موتور پردازش تصویر براویا
• پردازنده قدرتمند ۱.۵ گیگاهرتزی دوهسته ای برای عملکرد سریعتر 

به گزارش ایتنا سونی امروز از دسترسی به جدیدترین تلفن هوشمند معرفی شده سونی از خانواده Xperia ، Xperia ion، در منطقه خاورمیانه خبر داد.

این خبر در گردهمایی رسانه‌ای اختصاصی سونی موبایل خاورمیانه و آفریقا در مجموعه لوانتین هتل آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا، اعلام شد و با این اعلام منطقه خاورمیانه به یکی از نخستین مناطقی تبدیل شد که برای نخستین بار Xperia ion هیجان انگیز را دریافت خواهد نمود.

این مراسم همچنین شامل نمایش ویژگی‌های غنی این تلفن هوشمند با تاکید بر ویژگی‌های کلیدی آن بود. 

یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با وضوح بالا (HD) کاربران را قادر می‌سازد بر روی صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با قابلیت نمایش واقعی، که بزرگ‌ترین صفحه نمایش سونی برای تلفن هوشمند است، تماشا کرده، ارتباط برقرار نموده و به اشتراک بگذارند.




Xperia ion که برای کاربران پیشرفته تلفن‌های هوشمند که به دنبال نهایت تجربه کاربری هستند طراحی شده است، قابلیت پردازش قدرتمند، سرعت اینترنت بالا و طراحی خلاقانه در کنار نهایت تجربه HD را ارائه می نماید.

رودیگر اودنباخ، مدیر عامل ارتباطات همراه سونی خاورمیانه و آفریقا در سخنرانی خود در این گردهمایی رسانه‌ای، گفت:" Xperia ion مانند مدل قبلی Xperia S گیراترین صفحه نمایش در بین تمامی تلفن‌های هوشمند موجود در بازار را به لطف تکنولوژی موتور پردازش تصویر براویای سونی، ارائه می نماید.

این همچنین بزرگ‌ترین صفحه نمایش ما برای یک تلفن هوشمند است که تجربه کاربری را بیش از پیش ارتقا می دهد.

علاوه بر این تکنولوژی xLOUD سونی و موتور پردازش تصویر براویا برای موبایل در کنار Xperia ion، قدرتمندترین مدل ما را تاکنون تشکیل می‌دهند."

Xperia ion با پردازنده قدرتمند دوهسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی برای عملکرد سریع‌تر و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی HD با قابلیت تصویربرداری سریع که کاربران را قادر می‌سازد در زمانی کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده بکار، عکس‌برداری را آغاز نمایند، تجربه بصری خیره کننده‌ای را ارائه می‌نماید.

این تلفن هوشمند همچنین اتصال آسان HDMI برای به اشتراک گذاری لمسی را با DLNA تلفیق کرده و به ویژگی ارتباطات برد نزدیک (NFC) نیز مجهز است که کاربران را قادر می سازد تا به تبادل محتوا پرداخته و از تعداد رو به افزایش برنامه‌های کاربردی و خدمات مبتنی بر NFC به علاوه تگ‌های هوشمند Xperia SmartTags لذت ببرند. 

علاوه بر این لوازم جانبی متنوعی از جمله پایه هوشمند SmartDock برای Xperia ion که تلفن هوشمند شما را به مرکز توزیع چندرسانه‌ای تبدیل می‌نماید، برای این گوشی در دسترس است.




اودنباخ افزود:"کاربران Xperia ion امکان بهره‌مندی از "تجربه سرگرمی متصل" را که امکان اتصال یکپارچه بین تمامی تجهیزات ما را اعم از تلفن هوشمند، تلویزیون، لپ‌تاپ، تبلت یا پلی استیشن، خواهند داشت که امکانی ایده‌آل برای مصرف کنندگانی است که دنبال به اشتراک گذاری و لذت بردن از محتوا هستند."

Xperia ion که در سه ماهه سوم ۲۰۱۲ در خاورمیانه بطور رسمی در دسترس خواهد بود، مبتنی بر پلت فرم آندروید ویرایش ۴.۰ (بستنی حصیری) می‌باشد.
 
کد مطلب: 23216
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام