۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۱

تهران چند كاربر اينترنت پرسرعت دارد؟

ایتنا - تعداد مشتركين اينترنت پرسرعت تهران و البرز را ۷۰۰ هزار شماره است.


قائم مقام مدير عامل شركت مخابرات استان تهران، مشتركين اينترنت پرسرعت تهران و البرز را ۷۰۰ هزار شماره اعلام كرد و افزود: اين تعداد جمع شركت‌هاي ارائه كننده اينترنت ( PAP) و مخابراتي استان است.


به گزارش ایتنا ابراهيم يافتيان در گفت‌وگو با ایسنا، سرويس‌هاي جديد اين شركت را راه‌اندازي سوئيچ‌هاي همراه با صدا و مبتني بر ديتا اعلام كرد و گفت: تلفن‌هاي اعتباري راه‌اندازي سرويس اينترنت پرسرعت براي مستاجرين با حل مشكلات صاحب‌خانه‌ها، سرويس‌هاي ارزش افزوده و خدماتي كه در شبكه‌هاي مخابراتي و پيشرفته است و به مردم كمك مي‌كند به آن سمت بروند. 


وي در توضيح سرويس‌هاي ارزش افزوده اين شركت بيان كرد: IPTVها اكنون به هزار مورد مي‌رسد كه تنها در مناطق ۲ و ۸ راه‌اندازي شده است و به دنبال فراهم كردن آنها در ديگر مناطق هستيم تا به سمت فيبر نوري بيشتر رويم.
 
 
کد مطلب: 23198
نام شما
آدرس ايميل شما


امیر رشتی
feedback
باشه ...! در سال 2012 آقایان تازه بفکر حل مشکل مستاجرین و آی پی تی وی هستند ! مضحکه ... کره جنوبی که 30 سال پیش از ما عقب تر بود الان کاربرانش با سرعتی معادل 15 مگابیت صفا میکنند ولی ما یک خط 128 کیلوبیت را بین 8 نفر تقسیم میکنیم و افتخار هم میکنیم ! اینه فرق مدیریت علمی با مدیریت دیمی
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام