۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۵

طراحی راهکار نرم‌افزاری برای سنجش احساسات کارکنان کسب و کار‌ها

ایتنا- آیا شما کارمند هستید؟ پس آگاه باشید که مدیران یامر و کانجویا درصدد راهی برای پی بردن به احساسات شما هستند!
طراحی راهکار نرم‌افزاری برای سنجش احساسات کارکنان کسب و کار‌ها


دو شرکت یامر و کانجویا با همکاری هم در حال طراحی راهکارهایی هستند که سازمان‌ها و کسب‌وکارهای کاربر به کمک آنها می‌توانند احساسات کارکنان خود را مورد بررسی قرار دهند. 

این راهکار‌ها به گردانندگان کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند دریابند کارکنان آن‌ها واقعاً به چه می‌اندیشند و درگیر چه احساسات و عواطفی هستند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت enterpriseappstoday، دو شرکت یامر و کانجویا با هم وارد همکاری شده‌اند تا بتوانند راهکارهایی عرضه کنند که به کسب و کارهای کاربر اجازه می‌دهد احساسات و عواطف کارکنان خود بر روی شبکه اجتماعی یامر را بررسی کنند.

شرکت یامر یک شبکه اجتماعی است که عمدتاً در زمینه طراحی و عرضه راهکارهای اجتماعی فعالیت می‌کند و شرکت کانجویا نیز متخصص تحلیل شرایط احساسی- عاطفی کارکنان کسب‌وکار‌ها است.

همکاری این دو شرکت در واقع به معنای ترکیب راهکارهای اجتماعی و احساسی برای استفاده در کسب‌وکارهای تجاری است. 

شرکت کانجویا صاحب یک موتور نرم‌افزاری به نام کرین (Crane) است. این نرم‌افزار با تحلیل گفت‌و‌گو‌ها و مکالمات کاربران شبکه اجتماعی یامر می‌تواند احساسات و عواطف آنها را بررسی کند و از این طریق روند‌ها و عواملی را که می‌تواند کاربران شبکه‌های اجتماعی را تحت تاثیر قرار دهد، کشف کند.

این موتور نرم‌افزاری با تجزیه و تحلیل مکالمات و گفت‌و‌گوهای کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها بر روی شبکه اجتماعی یامر نمودارهایی به دست می‌دهد که احساساتی مثل لذت، خشم، هیجان، تعجب و غیره را اندازه‌گیری و میزان و تراکم آن‌ها را در هر بار با هم مقایسه می‌کند.
 
فناوری شرکت کانجویا بیشتر برای کسب‌وکارهایی مفید است که می‌خواهند بینش و آگاهی عمیق‌تری از روندهای حاکم بر بحث و گفت‌و‌گوهای کارکنان خود بر روی شبکه اجتماعی یامر داشته باشند. 

شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر به کمک راهکارهایی از این دست می‌توانند از موضوعات و مسائلی که کارکنان آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، درک بهتری داشته باشد.

گفتنی است مایکروسافت چندی پیش شرکت یامر را به قیمت ۱.۲ میلیارد دلار خرید.

مایکروسافت می‌کوشد با تملک این شرکت، ابعاد اجتماعی نرم‌افزار‌ها و محصولات خود را تقویت کند.
 
کد مطلب: 23173
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام