۲
۱
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۰
ابتکار جدید سامسونگ

سامسونگ گوشی‌های قدیمی مشتریان خود را می‌خرد

ایتنا- اکنون زمان آن رسیده که هر نوع گوشی قدیمی خود را به سامسونگ بفروشید!
سامسونگ گوشی‌های قدیمی مشتریان خود را می‌خرد



شرکت سامسونگ برای افزایش فروش گوشی‌های جدید خود در آمریکا ابتکار جدیدی را در پیش گرفته است.

سامسونگ گفته است حاضر است گوشی‌های قدیمی کاربران را خریداری کند، البته به شرطی که در ازای آن یک گوشی سامسونگ جدید بخرند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت pcmag، سامسونگ در صفحه فیس‌بوک خود اعلام کرده است کاربران می‌توانند گوشی‌های قدیمی خود را از هر برندی که باشد، تحویل این شرکت دهند و تا ۳۰۰ دلار وجه نقد دریافت کنند.

در این روش مشتریان باید ابتدا یک گوشی سامسونگ جدید خریداری کنند، سپس گوشی قدیمی خود را با پست به شرکت سامسونگ ارسال کنند.

سامسونگ هم در فهرستی که منتشر کرده است، قیمت گوشی‌های قدیمی را مشخص کرده و بر مبنای آن مبلغی را برای مشتریان خود پست می‌کند.

در این فهرست مثلاً برای گوشی آیفون ۴ اس، ۱۶گیگابایتی که از شرکت وریزیون تهیه شده باشد، قیمت ۲۱۵ دلار در نظر گرفته شده است.

بنا بر اعلام سامسونگ، مشتریان تا ۳۰ روز بعد از خرید یک گوشی سامسونگ جدید می‌توانند گوشی قدیمی خود برای این شرکت ارسال کنند.

البته آنها باید اطلاعات دقیقی در مورد گوشی قدیمی خود به سامسونگ ارائه کنند و نقص یا خرابی احتمالی آن را نیز به اطلاع این شرکت برسانند.

براساس این گزارش، سامسونگ قصد دارد گوشی‌هایی را که کاربرد چندانی ندارند، بازیابی کند و گوشی‌هایی را هم که هنوز قابل استفاده هستند، تحویل سازمان‌های خیریه یا برخی مدارس دهد.

ظاهراً سامسونگ قصد دارد با این ابتکار مشتریان را قانع کند گوشی‌های جدید این شرکت مثل نوت یا گلکسی اس ۳ را خریداری کنند.
 

کد مطلب: 23165
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
تو ایران پیشرفته و اسلامی هم میشه این کار رو کرد یا به خاطر تحریم بی اثر شیطان بزرگ نمیشه؟
البته ما اصلا از تحریم ضربه ای ندیدیما. گفته باشم
پرهام
feedback
Iran, Islamic Republic of
یکی از بهترین راهکارهای صرفه جویی در منابع استفاده از ابزارهای قدیمی تو کلاسهای کاری پایین تر هست. مثلا" تو مهندسی مکانیک وقتی یه کولیس (ابزار اندازه گیری دستی با دقت دو صدم میلیمتر که دارای یک فکِ ثابت متصل به خط کش و یک فک متحرک هست) از دست یه مهندس میافته زمین دقت خودشو از دست میده اما هیچوقت دور انداخته نمیشه و برای ادامه استفاده به مثلا" یه کارگر که دقت میلیمتری هم براش کافیه داده میشه. در مورد تجهیزات الکترونیکی هم میشه همین کار رو کرد و با انتقال گوشی های قدیمی به سایر نقاط دنیا تا حد زیادی صرفه جویی کرد و منافع مردم فقیرتر رو هم تامین کرد اما چیزی که شاید باعث شه این کار خوشایند اقتصاد امریکا نباشه اینه که اقتصاد امریکا بر پایه بازار آزاد و مصرف گرایی بنا شده که به این موجب مصرف امریکایی ها تو حوزه های مختلف بین یک سوم تا دو سوم بیشتر از سرانه جهانی هست. از آثار مثبت این امر میشه به وجود همیشگی بازار مناسب برای همه تولیدات اشاره کرد که میتونه باعث پیشرفت صنعت و اقتصاد بشه اما تو شرایطی که منابع محدود هست و بحث آلودگی های زیست محیطی و گرمایش زمین مطرح هست مصرف گرایی میتونه آسیبهای جبران ناپذیری رو به دنبال داشته باشه. ضمن اینکه باشد توجه کرد که وقتی امریکایی ها یک سوم مواد غذایی ای رو که میخرن دور میریزن یعنی در صورتی که این مواد رو مورد اصراف قرار ندن میشه صد میلیون گرسنه رو با کیفیت غذایی مردم امریکا سیر کرد.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام