کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جریمه 306 میلیون دلاری برای بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری اروپا

خبرگزاری فارس , 17 مرداد 1391 ساعت 12:24

ایتنا - یکی از شعب SAP به نام TomorrowNow با بارگذاری بدون اجازه ده‌ها نرم‌افزار متعلق به اوراکل، این شرکت را به شکایت از خود واداشت.




SAP بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری اروپا به علت بارگذاری غیرقانونی نرم‌افزارهای متعلق به شرکت اوراکل موظف به پرداخت ۳۰۶ میلیون دلار غرامت شد.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از بیزینس ویک، یکی از شعب SAP به نام TomorrowNow با بارگذاری بدون اجازه ده‌ها نرم‌افزار متعلق به اوراکل، این شرکت را به شکایت از خود واداشت.
TomorrowNow در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری فعال است.

TomorrowNow ابتدا ادعا کرد به اشتباه میلیون‌ها فایل متعلق به شرکت اوراکل را دانلود کرده است، اما اوراکل با رد این ادعا خواستار دریافت غرامت سنگین ۱.۳ میلیارد دلاری شد.

با پیگیری شکایت یاد شده و دفاع وکلای SAP ابتدا بنا شد تنها ۲۷۲ میلیون دلار غرامت پرداخت شود، اما اوراکل این مسئله را رد کرده و تهدید کرد مجددا خواستار تجدید محاکمه می‌شود.

در نهایت با بررسی مجدد این پرونده در دادگاه قاضی پذیرفت ۱۲۰ میلیون دلار هزینه‌های تشکیل دادگاه هم از سوی SAP پرداخت شده و این پرونده مختومه اعلام شود. اما اوراکل می‌گوید برای دریافت مبلغ ۱.۳ میلیارد دلاری مدنظرش مجددا قصد دارد شکایت خود را مطرح کند. 
 


کد مطلب: 23162

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/23162/جریمه-306-میلیون-دلاری-بزرگ-ترین-شرکت-نرم-افزاری-اروپا

ايتنا
  https://www.itna.ir