۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۸
پیشنهاد ویژه موسسه کهکشان نور برای یک رمضان به یاد ماندنی!

افطاری از نوع تکنیکال

اولین دوره از سری کارگاه های آموزشی "تکنیکال افطار"، با مبحث آشنایی با پی جویی جرم دیجیتال و همچنین پی جویی های مرتبط با USB، سه شنبه ۱۷ مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
افطاری از نوع تکنیکال


موسسه کهکشان نور برای اولین بار و در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری سری کارگاه‌های آموزشی با عنوان "تکنیکال افطار" کرده است.


به گزارش ایتنا، اولین دوره از سری کارگاه‌های آموزشی "تکنیکال افطار"، با مبحث آشنایی با پی‌جویی جرم دیجیتال و همچنین پی‌جویی‌های مرتبط با USB، سه شنبه ۱۷ مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بهناز آریا، مدیر بخش آموزش موسسه کهکشان نور ضمن اعلام این خبر گفت: کلیه علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه یک روزه می‌توانند با پرداخت مبلغ ۹۹ هزار تومان در اولین ساختمان هوشمند آموزش فاوای کشور به طور اختصاصی آموزش‏های لازم در این حوزه را فراگیرند.

وی این هزینه را شامل آموزش دو مبحث پی‌جویی جرم دیجیتال و پی‌جویی‌های مرتبط با USB که توسط دکتر عباس نژاد و دکتر خیابانی ارائه می‌شوند خواند و افزود: دی.وی.دی ابزار، مستندات دوره، گواهینامه حضور و همچنین صرف افطاری از دیگر خدماتی است که در این کارگاه آموزشی ارائه خواهد شد.

آریا همچنین به زمان برگزاری دور دوم از سری کارگاه‌های "تکنیکال افطار" اشاره کرد و گفت: دور دوم کارگاه‌های تکنیکال افطار، با موضوع آشنایی با "مانیتورینگ امنیت"، ۲۴ مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند با مراجعه به سایت www.kahkeshan.com و یا با تماس شماره تلفن ۸۸۷۱۹۲۹۴ نسبت به ثبت نام در اقدام نمایند.
 

کد مطلب: 23154
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام