۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۴

اثرگذار‌ترین زنان صنعت فناوری ارتباطات و اطلاعات خاورمیانه برگزیده می‌شوند

ایتنا- اگر شما نیز جزو بانوان اثرگذار صنف آی‌تی هستید و شرایط رقابت با دیگر بانوان این صنف را دارید، می‌توانید خودتان را برای ماه سپتامبر آماده کنید!
اثرگذار‌ترین زنان صنعت فناوری ارتباطات و اطلاعات خاورمیانه برگزیده می‌شوند


صنعت مخابرات در منطقه خاورمیانه و آفریقا با رشد چشمگیری همراه است و در این عرصه نقش اثرگذار زنان متخصص به صورت مشهود به‌چشم می‌خورد. 
از این رو قرار است با برگزاری همایشی اثرگذار‌ترین زنان صنعت مخابرات منطقه برگزیده شوند. 

به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از سایت ITP، این روز‌ها تعداد زنان در رده‌های مدیریتی صنعت فناوری ارتباطات و اطلاعات منطقه رو به افزایش است و از مدیران عامل گرفته تا مدیران منابع انسانی و متخصصان و مهندسان، جایگاه زنان را در عرصه‌های سنتی مرد – محور تغییر می‌دهند.

مرکز CommsMEA به دنبال افزایش اثرگذاری حضور زنان در این عرصه اعلام کرد که در ماه سپتامبر سال جاری میلادی نخستین سری همایش Women In Telecoms Powerlist را با هدف انتخاب اثرگذار‌ترین و قدرتمند‌ترین زنان عرصه فناوری ارتباطات و اطلاعات منطقه برگزار می‌کند و این رقابت را بین زنان مدیر خاورمیانه برپا می‌سازد.

با توجه به اینکه این رقابت به صورت یکسان بین زنان اثرگذار خاورمیانه برگزار می‌شوند، مدیران برگزاری این همایش اعلام کرده‌اند افرادی که خود را برای این رقابت واجد شرایط می‌دانند، می‌توانند اطلاعات خود را به آدرس‌های roger.field@itp. com و clayton.vallabhan@itp. com تا پیش از تاریخ ۱۵ آگوست ارسال و در این رقابت شرکت کنند.
 
کد مطلب: 23134
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام