۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۷
ASUS G74SX

بازي با طعم نوت‌بوک!

ایتنا - اين نوت‌بوک قدرتمند مجهز به نسل جديد پردازنده موبايل اينتل است که اين موضوع باعث کاهش انرژي و دما و در عین حال افزایش کارایی در اين محصول شده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده اين نوت‌بوک مجهز به چيپ‌ست HM65 است که مدتي است توسط اينتل ارائه شده است.
بازي با طعم نوت‌بوک!

اگر طرفدار بازي و پردازش‌هاي گرافيکي هستيد به طور حتم داشتن يک نوت‌بوک مخصوص بازي يکي از رو‌يا‌هاي شما است.


به گزارش ایتنا با توجه به اين موضوع و با در نظر گرفتن نياز‌هاي بازار شرکت ايسوس علاوه بر محصولات مخصوص بازي خود در سري قطعات کامپيوتري مدتي است که در زمينه ساخت نوت‌بوک‌های مخصوص بازي هم فعاليت چشمگيري دارد که نمونه‌اي از آن نوت‌بوک تازه وارد G74SX است که به ادعاي کاربران براي پشت سر گذاشتن ديگر رقبا وارد بازار شده است.

اين نوت‌بوک قدرتمند مجهز به نسل جديد پردازنده موبايل اينتل است که اين موضوع باعث کاهش انرژي و دما و در عین حال افزایش کارایی در اين محصول شده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده اين نوت‌بوک مجهز به چيپ‌ست HM65 است که مدتي است توسط اينتل ارائه شده است.

ايسوس دو گزينه را براي کاربر در گرفته است در صورتي که نوت‌بوک مجهز به پردازنده i5 2410M باشد در اين حالت امکان نصب دو ماژول چهار گيگابايتي حافظه وجود دارد اما در صورتي که از پردازنده i7 2630QM استفاده شده باشد امکان نصب شانزده گيگابايت حافظه روي نوت‌بوک وجود دارد.

اين دستگاه مجهز به پردازنده گرافيکي GTX560M با حافظه اختصاصي است.

ايسوس در اين محصول از يک صفحه نمایش 3/17 اينچي که بر اساس مدل‌ها در دقت‌هاي مختلف 900×1600 پيکسل، 1080×1920 پيکسل و 1080×1920 پيکسل با قابليت پخش تصاوير سه‌بعدي فعاليت مي‌کند استفاده کرده است.

در زمينه ذخيره‌سازي ايسوس امکانات متعددي را ارائه کرده است اين امکانات شامل هاردديسک، درايو SSD و يا ترکيبي از هاردديسک و HDD است.
در کنار اين موارد ويژگي‌هاي ديگري مانند درایو بلوري، کارت خوان حافظه، دوربين اينترنتي HD، رابط بلوتوث نسخه سه (اختياري)، کارت شبکه گیگا بیتی، چهار پورت USB3.0، يک خروجي HDMI و کارت صداي پيشرفته با قابليت پشتيباني از فناوري EAX نسخه 5 و THX TruStudio است.

اين محصول داراي طراحي خاصي است که امکان قرار گرفتن دست در زاويه مناسب را فراهم مي‌کند.
اين دستگاه مجهز به يک باتري 5200 میلی‌آمپر ساعت است که قادر است توان برابر 74 وات ساعت را تأمین کند.
 
کد مطلب: 23128
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام