۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۶

ابتکار عمل آمازون برای مقابله با "آی‌تیونز" اپل

ایتنا - نکته دیگری که به خدمات آمازون مزیت رقابتی می‌دهد ارائه خدمات یاد شده با قیمتی مشابه با اپل است که بخش عمده کاربران را به استفاده از آن ترغیب می‌کند.


شرکت اپل که سال‌هاست با ارائه خدمات آنلاین فروش فیلم و موسیقی از طریق سرویس آی تیونز بی‌رقیب مانده، حال باید با ابتکارات موسسه آمازون دست و پنجه نرم کند.


به گزارش ایتنا از گزارش فارس به نقل از آسوشیتدپرس، آمازون خدمات موسیقی کلود خود را به روز کرده و فضایی که برای ذخیره‌سازی اطلاعات در وب به هر کاربر اختصاص داده ۱۰ برابر خدمات آی تیونز شرکت اپل است.

نکته دیگری که به خدمات آمازون مزیت رقابتی می‌دهد ارائه خدمات یاد شده با قیمتی مشابه با اپل است که بخش عمده کاربران را به استفاده از آن ترغیب می‌کند.

کاربران آمازون همچنین می‌توانند به رایگان و از طریق گوشی‌های همراه به فایل‌های موسیقی سرویس کلود این شرکت دسترسی داشته باشند.

به روز کردن خودکار فایل‌های موسیقی با کیفیت پایین و همین طور همگام سازی اطلاعات ذخیره شده بر روی رایانه‌ها و گوشی‌های مختلف مورد استفاده کاربر از دیگر مزایای استفاده از این سرویس است.

کاربران با پرداخت ۲۵ دلار در سال می‌توانند از خدمات یاد شده بهره بگیرند. 
 
کد مطلب: 23095
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام